dinsdag 15 februari 2011

Youth is the gift of nature, but age is the work of art


Hallo allemaal,
Al was dit kaartje gisteren al af, ik kon het maar niet goed op de foto krijgen.
Dat heb ik dus nu maar gedaan met daglicht.
Het is een kaartje geworden voor een goede kennis die zaterdag de mooie leeftijd van 70 jaar bereikt.
Maar wat blijft het toch moeilijk om een mannenkaart te maken.
De stempel komt bij Make if crafty vandaan, en op de afbeelding staat er een oma in schommelstoel bij die aan het breien is. Ik heb opa eraf gesneden en oma komt vast nog wel langs op een andere kaart.
"Opa" is ingekleurd met Copic markers. Dat was best wel een klus, al die plooien.



Ik heb een witte kaart genomen, daarop bruin cardstock geplakt en weer een witte.
Daarop met een pons van Martha Stewart en papier van Maja design het middelste vierkant gemaakt.
Daarop met foam een bruine cirkel met daarop weer een witte.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met distressinkt: walnut stain.
De label die op de cirkels is geplakt is van Marianne Design. Daar heb ik de tekst op geplakt die ik op de computer heb gemaakt. Daarna ook de label met distressinkt bewerkt.
Een paar bruine bloemen erbij, het plaatje erop, ook met foam om diepte te krijgen.
En klaar voor verzendig.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Deze kaart stuur ik in bij:
Cards for men: A recipe for you
incywincydesigns: Color me wonderful



12 opmerkingen:

  1. En of die leuk is, geweldig die oude man met zijn krantje.
    Dit is echt een mannenkaart geworden, super.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is echt heel leuk!! Schitterende stempel, kben benieuwd naar oma!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach.... kijk opaatje daar toch 's lekker zitten met z'n krantje. Wat een geweldig leuke stempel en een supermooi kaartje!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel goed gelukt hoor. Het is een pracht exemplaar.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke afbeelding en geweldig ingekleurd. Mannen kaarten zijn inderdaad moeilijk maar deze is echt heel erg leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Opa inkleuren mag dan een hele klus zijn geweest, ik vind het wel heel goed gelukt!!! Erg mooi en indd mannenkaarten zijn en blijven moeilijk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne ik vind het ook altijd moeilijk een mannen kaart , maar deze die je gemaakt heb ik een toppertje zeg heel mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige mannenkaart en zo mooi ingekleurd ook!!!
    Ben volger geworden van je blog dan kan ik al dat moois blijven volgen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous image, Marianne! I just fell in love with your colorwork! It amazes me every time I come by! Great sentiment to go with this image! Love it!
    Hugs, iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning I love that it's a man's card they are such a challenge to create but your's is fab :) Thanks for Sharing at Incy Wincy this Week
    Hugs Nikki and the rest of the DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love that fancy shaped DP and the beautifully coloured grandad! Thanks for playing along with our recipe challenge at Cards for Men.
    Hugs, Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...