zaterdag 26 februari 2011

Happely together


Hallo allemaal op deze natte zaterdagmiddag.
Is het bij jullie allemaal ook zo vies buiten. Het enige voordeel daarvan is dat je lekker binnen blijft en aan de knutsel gaat. In ieder geval ik wel.
Ik wilde ook mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en dat jullie ook nog maar vaak langs mogen hoppen voor wat dan ook. Of dat nu inspiratie is of gewoon komen kijken en als je het leuk vindt misschien ook nog een berichtje achterlaat.

Hier is mijn kaartje van vandaag.
Ik heb eens een leuk setje gemaakt. Voor als er een stel zoveel jaar getrouwd is of als ze gaan samenwonen of gaan trouwen.
Op andere blogs had ik al eens gezien dat alleen de lieve koppetjes werden gestempeld en dat heb ik ook eens uitgeprobeerd. Ik ben best wel content met het resultaat.


Op andere blogs zie ik regelmatig recepten staan van een kaart, best handig dus hier volgt mijn eerste recept:
  • witte kaart van 14x14 cm
  • blauw cardstock van 13,5 x 13,5 cm
  • Maja design blauw 13x13 cm
  • Magnolia rose/witte stip 11x 11cm
  • Magnolia wit rose roosjes 10,5 x 10,5 cm
  • Blauw hart Nellie snellen
  • Licht blauwe hart met roosjes(magnolia) Nellie Snellen
  • Magnolia stempel: Sweet Tilda en Edwin ingekleurd met distressinkt
  • Tekst stempel With Love: Action
  • Rose/blauwe strik met hartje
  • roosjes van meerdere leveranciers.
Deze kaart stuur ik in bij:

Dan krijg ik ook net een mailtje van Stampartic dat mijn kaart Fairy Angel Dusk opgenomen is in The walk of Fame van Februari.
Ik heb hem daar niet ingestuurd dus was ik echt blij verrast en vereerd met deze nominatie.


Zojuist ook gezien dat ik in de top 3 sta bij incywincydesigns met mijn kaart Youth is the gift of nature. (de opa kaart) Ik word er een beetje stil van, maar vind het wel heel erg leuk.



14 opmerkingen:

  1. Hoihoi,
    Dit recept smaakt naar meer....hij is weer overheerlijk:-)
    Gefeliciteerd met je walk of fame meid!
    Fijn weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom via Stampartic op jouw blog terecht en even lekker rondgeneusd. Je hebt de Walk of Fame zeker verdient, want het is een schitterende kaart, evenals je andere kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Marianne,ik ben er helemaal stil van,hij is prachtig!
    Ik vindt het geweldig dat je zo eerlijk bent geweest,ik heb erom gevraagd toch!
    Hoop niet dat je je er rot door voelt ,is helemaal niet nodig hoor hihi
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is werkelijk schitterend! Het plaatje klopt weer helemaal!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooi kaartje!
    Zo leuk dat stelletje zo saampjes.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik vind het een geweldige kaart!!!
    Ik heb er al eens eentje gemaakt voor een tweeling!
    En gefeliciteerd met al je prijzen !!
    Dat geeft toch wel aan dat je heeel goed bezig bent!!!
    Ga lekker zo door!! Dan kunnen wij weer van je kaarten genieten!

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas is het hier ook rotweer!
    Wat een super leuk kaartje.
    Fijn weekend verder.
    Groet helga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtig kaartje en bedankt voor het recept altijd makkelijk.
    En Gefeliciteerd met al je prijzen super gaaf zeg.Maar je kaarten zijn ook super mooi.
    Het is elke keer genieten als ik hier kom.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    het is gelukt om volger te worden :)
    wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt! prachtig papier en super leuk zo die stempels!
    een fijn weekend
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. There! It´s fixed! : ) I don´t think it went trough the first time :) Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijzen!! Heel erg leuk voor je. Terecht verdiend,je maakt prachtige kaarten!!
    Deze is ook weer geweldig, heel leuk gedaan met de stempels.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je behaalde prijzen!!! Je hebt ze dubbel en dwars verdiend met je mooie creaties.
    Ook deze is weer geweldig mooi geworden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen bij digital tuesday :)
    Ik hoop dat je deze week weer meedoet!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...