woensdag 2 februari 2011

Happy Birthday girl!


Hoi allemaal,
Dit kaartje is voor mijn dochter die morgen 24 wordt. Wat een leeftijd hè. Ik weet nog dat ze 4 werd.
Brrrrr, ik word oud. Maar goed, een kaartje in het paars omdat dat op dit moment tot wel een lievelingskleur is van haar.
Achter Tilda met de ballon uit de nieuwste Magnolia serie heb ik een kaart gestempeld met stempels van Eline Pellinkhof.
Daarachter zit een taartkleedje in de vorm van een hartje.


Tilda is ingekleurd met copic markers:
Gebruikte kleuren:
huid: E13-11-00-0000-R20 (wangen)
haar en schoenen: E44-42-40
Jurkje: V17-15-12-0000
sokken en onderjurk:G 21-40-000


Hier een detailfoto van de strik met kralenkettinkje. Expres een theepotje eraan gemaakt, omdat ze zo heerlijk kan theeleuten met haar vriendinnen.



En hier is een nieuwe aanwinst van me. Ik heb deze stempel via internet laten maken en hem vandaag binnen gekregen. Tevens vielen er vandaag nog meer stempels door de bus, dus ik ga heerlijk aan de kleur. Er komen dus weer nieuwe creaties aan. Weet bijna niet te kiezen met welke ik ga beginnen.m Heerlijk.





14 opmerkingen:

  1. Ongelovelijk...je maakt de ene super creatie na de andere! Ik kijk elke keer mijn ogen uit:-) Veel plezier met je nieuwe aanwinsten!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je dochter. je kaart is weer fantastisch. En je stempel ook.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, hier gaat jouw dochter ongetwijfeld heel erg blij mee zijn! Hij is werkelijk prachtig! Mooie kleurtjes en een erg leuke Magnolia. Ga deze van het weekend ook maar eens gebruiken!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww wat een mooie kaart marianne, daar zal je dochter vast blij van worden zo,n mooie kaart.
    Je naam stempel is ook heel mooi.

    Alvast gefeliciteerd met haar.

    Groetjes SUze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    Ja kleine kinderen worden groot.
    Wat zal ze blij zijn met deze prachtige kaart.
    En je naamstempel is geweldig.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marianne...thanks so much for your sweet comments on my latest card! Am working on catching up with my blog visiting. Oh wow...am I glad I popped over to yours this morning. I love this latest masterpiece of yours, darlin'!! Such gorgeous colors...and embellies. It just feels girly and even Springy! YAY! Your coloring and design are just stunning!! Your card has put me in the best mood...thank you, hon!! Have a great day...it's almost the weekend...YAY! Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja..zeg...doe je een beetje rustig aan whahaha..ik kan je bijna niet meer volgen.
    Wat een superkaart weer!!
    En ja...ze worden zo groot...mijn oudste wordt binnekort 16..pfff ook al weer zo`n leeftijd...

    enneh die stempel...die wil ik, die wil ik, die wil ik....ook!! whahah...
    Prachtig !! (waar heb je die vandaan ?)

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww Marianne...wat een gaaave kaart heb je gemaakt voor je dochter. Wil je mij ook niet even adopteren? Hihihi jeempie, wat zal ze daar blij mee zijn. Ik wou dat ik zulke kaartjes kreeg van mijn moeke. Ze zal wel reuze trots op je zijn;)

    Ik kan nu al niet wachten op je volgende kaartje.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje veeel oog voor detail, het kettinkje met het bedeltje vind ik een mooie oplossing, ik wist nog niet goed hoe ik mijn bedeltjes moest aanbrengen.
    Ook je persoonlijke stempel vind ik geweldig.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. soooooo cute and beautiful colours just love purple, thanks for joining us at anything goes x sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd nog met je dochter en wat leuk met al dat paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow gorgeous card, I adore the colour combo, I love purple. Thanks for joining us at Anything Goes this time.
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card !! I love this Tilda and the papers, colours and embellies are all stunning !! I love the charm too ,, very cute :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marianne,via via kwam ik op je blog terecht wat maak jij schitterende creaties.
    Echt geweldig mooi!!!!
    Ik ben je dan ook gaan volgen zodat ik al je mooie crea kaarten kan bewonderen.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...