donderdag 24 februari 2011

Adorable Verity


Hallo allemaal,
Wat kan een mens toch genieten van al die leuke reacties op een kaartje. Mijn dag is helemaal lekker als ik jullie lieve en lovende berichtjes lees. Het worden onderhand mijn vitamine pillen en dat zonder dokter of recept. En ik kan ze blijven slikken zonder gevaar voor bijwerkingen en overdosis.
Het enige dat zou kunnen is verslavingsgevaar, maar dat neem ik op de koop toe.

Gisteravond was ik begonnen aan dit kaartje. Vandaag afgemaakt.
Ik heb hier gebruik gemaakt van een digitale stempel  en ze heet Verity.
Bij Double Dutch challenge stond een sketch die ik leuk vond, dus de voorkant is daar naar gemaakt.


Verity is eigenlijk een staand meisje, maar ik heb alleen haar bovenkant gebruikt omdat ik haar gezichtje duidelijk op de kaart wilde. Ik vind haar zo'n lieve uitstraling hebben.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copic markers.

Bij deze kaart heb ik ook de binnenkant gedaan. Ik ga dat niet bij elke kaart doen, maar bij deze wilde ik het wel.



Het papier is weer van Maja Design en de tekst stempel is van LOTV.
De rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart en de label is een Spelbinder.



Hier op de hoekjes een klein strikje.
De grote cirkel is van Nellie Snellen.
De kleine tekstcirkel zit nog los, zodat ik evt. ook een andere kan gebruiken.
Alle randen zijn gedistressed met black soot. Ik vond het gewaagd, maar omdat ook de afbeelding in rose en grijs was, vond ik bruin wat ik vaak gebruik niet mooi. (eerst wel even op een restje uitgeprobeerd)


Hier nog een zij aanblik.
Zo nu aan mijn mams taken en misschien tot later.

Deze kaart doet mee aan:
C.R.A.F.T. Challenge blog: Colour Aschelon
Ooh-la-la-creations: Pink, pink and more
Hanna and Friends: Purple and 1 other color



25 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Oooo wat is deze kaart weer SUPER MOOI geworden.
    Vooral de kleuren zijn prachtig. Ik ga op de beurs ook dit papier kopen, vind het geweldig mooi. En ja, die vitamientjes die je van ons krijgt heb je ook dik verdiend hoor. Telkens als ik zie dat jij weer een kaart gepost hebt ga als een speer naar je blog om hem te bewonderen.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne wat een geweldig mooie kaart is dit.
    prachtige kleuren combinatie mooi papier en een heel lief meisje die prachtig is in gekleurd.
    En de binnenkant is ook zo super gaaf gemaakt.
    Echt een schitterende kaart.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ,what a stunning card both inside and out,i love the pretty papers and your colouring is superb
    tracey [gdt at ollcb]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, je weet me elke keer weer te verbazen met je mooie kaarten! Zo mooi en tot in de kleinste detail vind ik ze perfect! We kunnen beter verslaafd zijn aan het bloggen dan aan andere veel slechtere dingen:-)
    Liefs...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a gorgeous card & the colour scheme goes beautifully too! Thanks for joining us at the CRAFT Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh wat een geweldige kaart weer!
    Je blijft me elke keer verrassen!!

    Lieve groetjes
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart heb je gemaakt Marianne, hele mooi kleur, leuk 'schilderijtje' gemaakt en fantastisch gekleurd! En hele leuke details erop verwerkt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh wat een schattige kaart Marianne, mooie kleuren heb je gebruikt en de binnenkant zo mooi Prachtig gedaan.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Marianne,wat een prachtige kaart is het weer geworden en zo mooi afgewerkt
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. An absolutely beautiful card your work is stunning
    Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
    Wendi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! You always make the most beautiful cards Marianne! Except for my son's little sweet face I think this is the most adorable head ever:).
    Gorgeous coloring, as always.Love that spellbinder tag die, another one on my shopping list:)
    Very, very beautiful! It's a pleasure looking at your card/cards:)
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowza Meis, wat een pracht!
    Lieve kleurtjes en zo mooi gekleurt :)

    Liefs, Marlene x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw wat een beeldschone kaart Marianne! Ik vind de binnenkant ook zo prachtig en ben helemaal weg van de tekststempel van LOTV die je hebt gebruikt.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marianne! It´s the first time i´ve ben in your blog and everything is absolutely beautiful! : ) Your coloring is just amazing and you´ve done such a great job on this card. I love the way you decorate the inside and backside. Absolutely wonderful!

    I´m amazed and a new follower : )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig!! Het zou zo een fotolijstje kunnen zijn! Mooie kleuren en de binnenkant is ook zo schitterend!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marianne
    wat een geweldig mooie kaart is dit.
    mooie kleuren heb je gebruikt en de binnenkant zo mooi en Het zou zo een fotolijstje kunnen zijn

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallokidokii die Marianne,

    Hier komt dokter Tientje even op beszoek voor je vitamine shot hihihi. Deze is gaaaaaaf gemaakt joh. En die stempels heb ik ook net gekocht en ik krijg er helemaal zin in om ze in te kleuren als ik naar jouw kaartje kijk.

    Nou meittie hopelijk heb je weer even genoeg aan mijn vitamientje. Zo niet dan moet je nog maar ff een paar sinasappels erbij extra uitpersen haha.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, sweetie! Just a gorge image you have used :o)and I love the colours too!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. SO Stunning!!! Thanks for taking part in our colour challenge this week at CRAFT! Gemma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, i'm speechless, love your card. Thanks so much for joining us at Top Tip Tuesday this week.

    Hugs
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very cute card. Thanx for joining us this week at Incy Wincy. Hope to see you back again next week.
    Renee DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You card is soooo cute!

    Thank you for joining this weeks Hanna and Friends Challenge.
    Hugs,
    vanni

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is just gorgeous, you can see that a lot of love and care has gone into making it! Beautiful!! Thanks for coming over to play at CRAFT this week for our colour challenge, good luck, love Jacky x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wunderschön ist deine Karte geworden, eine tolle farbliche Gestaltung und ein schönes Motiv, gefällt mir sehr gut

    Danke für deine Teilnahme bei Kreative Stempelfreunde-Creative stamps Friends.

    einen lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...