donderdag 3 februari 2011

Have a nice day!


Hoi allemaal,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Vandaag een heel toepasselijke titel: Have a nice day!
Nou dat heb ik. Dochter jarig, nieuwe stempels gisteren en vanmorgen viel mijn nieuwe papier op de deurmat. Het papier van Majadesign.
Stiekum had ik daar op gehoopt en mijn afdrukje al ingekleurd in ongeveer de kleuren van het papier dat ik verwachtte..
En het kwam prachtig overeen. Het is inderdaad zoals ik hier en daar al las, echt heel mooi papier.
Stevig en ik vind met prachtig design.
Ik zou zo dagen kunnen gaan zitten nu, maar dat gaat niet hè.
Straks komt de hele bups eten dus de handjes moeten wapperen, maar dan in de keuken wel te verstaan.


Het Hanglar afdrukje in ingekleurd met distressinkt.
Huid: tattered rose, antique linnen, vintage photo
Haren: walnut stain
Muts, jasje en broek: black soot, milled lavender en victorian velvet.
shirtje: black soot en spun sugar
ballen: victorian velver, aged mahogany en black soot
schoenen: pumic stone

Ik heb de beentjes uitgeknipt en over de spelbinder gelegd. In de spelbinder gedistressed en wat stempels gezet met stempels van Kaiser Craft: Devinshore.
Verder de gebruikelijke versieringen die spreken voor zich, denk ik.

Tot de volgende kaart, want die is al bijna af. 



15 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Prachtig kaartje!
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Veel plezier.

    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh dit is een snoepje zeg prachtige kleuren en papier Marianne.
    gefeliciteerd met je dochter en een fijne avond gewenst.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne, wat een snoepie is het geworden en ja met je nieuwe spulletjes wil je direct aan de slag. Ik had zelf ook 2 nieuwe stempels van Hanglar ontvangen en met 1 ervan mijn mannenkaart gemaakt.
    Nog een fijne avond.
    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat heb je weer een plaatje gemaakt! Het is inderdaad prachtig papier, zeker in combinatie met die bloemetjes! Lief afdrukje ook!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Maar wat heb je tussen de bedrijven door weer een schitterende kaart weten te maken zeg...ben echt elke x onder de indruk van je kaarten!
    Fijne avond...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje!
    Dat papier is inderdaad heel erg mooi.
    Van harte gefeliciteerd met je dochter en nog een hele gezellige avond verder!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful carg, and just love those Maja papers!! Beautiful colouring and decoration!!

    ;0)Gry-Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je dochter!
    Wat een super mooie kaart is dit. En wat heb je het afdrukje weer prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig Marianne!!! En wat een super afdrukje.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card and excellent coloration.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card and beautiful colours.
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,
    Ik kwam je mooie kaart tegen op just magnolia.
    Hij is echt heel leuk en paars mijn kleur.
    Ik ben volger van je geworden.
    Zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh this is just darling Marianne! The colors are fabulous and this image is too cute!!! All your details are so pretty too!
    :)Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card Marianne!
    I love all embellies and the papers are beautiful.

    Thanks for playing with us at "lovely hÄnglar only" (but could you link back to our challenge please ;O)?),

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...