vrijdag 11 februari 2011

Mannenkaart en vrouwen nieuws..


Hoi hoi,
Allereerst wil ik mijn laatste nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Ik heb de 50 gehaald vanavond!!
En dan nog een heel leuk nieuwtje:
Ik ben gevraagd als Gast designer  van
Stampavie and more. Voor de maand maart.
En ja wat doe je dan?? Ja zeggen natuurlijk.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Maar ik houd jullie op de hoogte.

Nu het kaartje. Dit kaartje gaat naar Niels. Zoals de meesten wel weten, kan die op dit moment wel een opkikkertje gebruiken.
Het gaat naar omstandigheden gelukkig goed met hem.
Het afdrukje is een digistamp van Mo Manning.
Ik zag hem, en zag er direkt Niels in, die de komende tijd ook wel deze houding zal hebben, met als enig verschil een gips pootje.


Het afdrukje is ingekleurd met Copic markers omdat het een digi is.
Verder alles een beetje rustig gehouden, want het moet wel een mannenkaart blijven.
Nou dan was dit toch weer een heel goed einde van een week die hectisch en naar begon.
Zo zie je maar, achter elke donkere wolk schijnt de zon.

Alvast allemaal een goede start van een heerlijk weekend.


8 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Marianne.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je designerschap. En al 50 volgers super joh, zo snel.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh deze is mooi en gelijk heel stoer, sterkte voor je zoon.
    Gefeliciteerd met je Dt schap super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke en stoere jongenskaart, Marianne!! Deze digi is erg geschikt voor die jongens.
    En wat leuk voor je dat je gast designer mag zijn! Gefeliciteerd!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kart, super afbeelding en wat leuk dat je gastdesigner mag zijn. Heel veel succes!
    groetjes, Marlies (ik was je 50ste volger geworden :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,
    Gefeliciteerd met je 50 volgers (je hebt ze eerlijk verdiend) en je gastdesigner schap bij Stampavi.
    Je kaart is wederom geweldig geworden en ik ben blij voor jullie dat alles nog redelijk goed is afgelopen.
    Jij (jullie) ook een fijn weekend.
    Lieve groetjes Soeta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je DT-schap, super leuk hoor!
    Je kaart is heel gaaf geworden, echt een mannenkaaart. Ik vind dat zelf altijd wat moeilijker maar je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
    Fijn weekend!!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry hoor maar ik kan je echt niet meer bijbenen whahaha..Wat een superkaarten weer !!!
    Kom ik eventjes niet langs loop ik er zo weer een paar achter. Als ik het goed begrijp heeft je zoon zijn been in het gips...ai-jai wat vervelend ! Beterschap !
    De kaart is helemaal geweldig geworden!!
    Dat vind ik zooo moeilijk..een mannenkaart...ik ben altijd bang dat het te girly wordt!! Nou in elk geval is het weer prachtig wat je gemaakt hebt !! Ik ga nu maar even weer aan de knutsel want heb een beetje een dipje... :(

    Fijn weekend verder,

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd meid...je hebt het verdiend met al je mooie kaarten. En de teller staat inmiddels al op 51:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...