zaterdag 19 februari 2011

Twee keer in de top!!


Goede morgen allemaal,
Open ik toch mijn blog en zie tot mijn verrassing dat ik voor de tweede keer deze week in de TOP beland met twee kaarten. Wat vind ik dat leuk. Het maken van de kaarten geeft me altijd al veel plezier, maar dat anderen ze dan ook nog zo mooi vinden is echt fantastisch.
Met deze kaart belandde ik in de Top 3 bij C.R.A.F.T. challenge en met de volgendekaart


haalde ik de TOP 5 bij MDUC.
Ik ben volgens mij 5 cm gegroeid. Gelukkig in de lengte, want in de breedte hoeft niet zo van mij.
Nu lekker aan de gebruikelijke zaterdagse bezigheden, dan kan ik straks mijn gekregen energie hiervan weer in een kaart stoppen.
Alvast iedereen een fijn weekend, en tot "kaarts",

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!! Ze zijn ook altijd zo prachtig. En het blijkt dat heel veel mensen daar zo over denken.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaarten zijn ook top!! Gefeliciteerd, hoor! Het is altijd leuk om complimenten over je kaarten te krijgen.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals gefeliciteerd meid... Je kaarten zijn net juweeltjes en wie houdt daar nou niet van:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marianne, ze zijn hun vermelding dubbel en dwars waard.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...