maandag 7 februari 2011

Een blog award!!!

Ik heb een blog AWARD gekregen!!
Op deze toch wel wat nare, rare dag, was dit voor mij een zonnetje.
Mieke ontzettend bedankt voor de eer, want zo voel ik het wel.

En nu mag ik hem doorgeven. Daar zitten wel een paar "spelregeltjes"aan, maar die had ik er  wel voor over.
Maak een post waarin je de 'Love' Blog plaatst met de link naar de persoon van wie jij hem hebt gekregen.
Dan moet je ook de blogs van de personen aan wie je hem doorgeeft linken. Deze personen moeten wel aangeven of ze de aword accepteren.
Vervolgens kan je de Award doorgeven aan 3-5 van je favoriete blogs, die je tevens moet linken in je bericht.
Ik wil deze award graag aan de volgende personen geven:
Pff wat is dat dan uiteindelijk nog een moeilijke keus. Eigenlijk zou ik het liefst iedereen die mij zo trouw volgt en berichtjes stuurt een Award moeten geven. Maar ik moest kiezen. Ik hoor graag of jullie de Award accepteren.


10 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Ooooo ik voel me zeer vereerd dat je mij hebt uitgekozen voor deze blog award.
    Ik accepteer vol trots deze award.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat ik deze nare dag een beetje goed heb kunnen maken! Je maakt ongelovelijk mooie dingen, je bent hem meer dan waard!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marianne.Ik heb geen idee meer hoe ik op jouw blog ben gekomen,maar ben wel gelijk blijven hangen.Wat maak jij mooie kaarten,en je kleurt ze erg mooi met Distress.Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! Fijn dat je hem doorgeeft aan mij! Dat waardeer ik erg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh wat lief van je Marianne, ik kreeg vanmorgen ook al een berichtje van een andere Marianne en die geeft hem ook aan mij Jeetje voel me wel vereerd hoor Dank je wel.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,

    Gefeliciteerd !!! Je hebt hem echt verdiend!!
    Je maakt superkaarten !!!

    En wat een verassing dat je hem ook aan mij geeft!
    Ik heb de laatste tijd toch al genoeg gewonnen hihi..Heel erg bedankt en ik zal mijn best doen om hem door te geven,,al lukt dat vandaag even niet,

    Ik hoop dat je rare, nare , dag toch goed afgelopen is....

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooo..... wat lief dat je de award ook aan mij doorgeeft, dank je wel! En jij natuurlijk gefeliciteerd met de jouwe!
    Ik probeer 'm zo snel mogelijk op mijn blog te plaatsen maar vandaag gaat dat niet meer lukken.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh ik vergeet je helemaal te feliciteren Marianne het is wel verdient , met al het mooi's wat je maakt Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En trouwens erg bedankt voor de lieve woorden op mijn blog elke keer! Dat motiveert me om elke dag een kaartje te plaatsen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. your cards are fantastic

    can you please contact me ?

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...