maandag 21 februari 2011

Voor Oma


Hoi allemaal,
Vandaag heeft mijn moeder een kleine ingreep gehad aan haar been. Hierdoor moet ze de komende dagen blijven zitten. Dat valt voor haar niet mee. Als je 86 bent en alleen woont is  dat geen pretje.
Om haar wat op te vrolijken heb ik dit kaartje gemaakt. En het is ook wel toepasselijk want we hebben haar net zoals op de afbeelding aan het breien gezet. Ze wist niet echt hoe ze haar tijd door moest komen. En onze dochter had een ronde sjaal gezien, die ze wel wilde hebben en die is oma nu aan het breien.


Het afdrukje is gedeeltelijk de andere helft van het opaatje dat ik pas geleden gebruikt heb op een kaart en toen vermeldde dat ik het omaatje nog zou gebruiken op een andere kaart,
Hier is ze dus. De digitale stempel komt bij Make it Crafty vandaan.
Dit keer een kort berichtje want ik wil nog een andere kaart afmaken en morgen moet ik werken.
Tot de volgende kaart.

Deze kaart doet mee aan:
Whoopsi Daisy Challenge: Some one Special



19 opmerkingen:

  1. Ik lig een beetje achter met bloggen dus ik heb weer genoten van je laatste kaartjes. Ze zijn stuk voor stuk schitterend!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart voor je moeder!! Sterkte voor haar!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it Marianne! The image is so versatile. I love that it can be used in pieces or as a whole. This is terrific! And I hope your mom gets to recovering soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi en gaaf kaartje Marianne.
    Ik vind dat omaatje geweldig!!!!!!!!!!!!
    Beterschap voor je moeder en werkse morgen

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend weer Marianne! En dat omaatje heb je weer mooi weten in te kleuren. Raden...copics? Ik hoop dat je moeder snel opknapt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel een ziekenboeg hier in blogland. Heel veel sterkte voor je moeder! Je hebt een erg mooi kaartje voor haar gemaakt. Leuk afdrukje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, Marianne! This is another lovely precious little card! From what I understood it is for your mother. Hope she'll recover quickly but even quicklier upon seeing your gorgeous creation:)
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Stunning card! Beautiful colours. I love the image and with the borders, ribbon and flowers - just perfect!

    Hugs
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh geweldig Marianne,deze afdrukjes zijn ook zo leuk!
    Hier vrolijkt je moeder wel van op,en ik hoop dat ze gauw weer op debeen is
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en nogwel voor je moeder, super.
    Ik wens je moeder veel sterkte en beterschap.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart Marianne. En de digi is superleuk.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Beterschap voor je moeder!
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Marianne,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Marianne mooie kleuren en een aller liefst stempeltje.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Marianne,en leuke stempeltje en zeer mooi in gekleurd

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via Mieke kwam ik op je blog. wat een mooie creaties maak je zeg!! ik wil me graag aanmelden als volger maar op de 1 of andere manier lukt dit niet.. vreemd!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. SHe is so lovely! love the colours! Thanks for joining us at PTD this week, Good Luck

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card, love the image and pretty papers! Thanks for joining us at Pear Tree Designs this week and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a gorgeous card - I love all of the details and the colours you have used. That image has got to be one of the best I have seen for a while - its so different!! The layout of this card is brilliant!!

    Thanks for joining us over at Pear Tree Designs in our 'One Colour' challenge - good luck.

    Lou Mac. xo

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...