zondag 20 februari 2011

Tomorrow holds many wonderfull things


Lieve allemaal,
Allereerst wil ik even mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Het is zo leuk om te zien dat mensen je blog leuk vinden om regelmatig te bekijken. Zelf vind het trouwens ook heel leuk om bij jullie te kijken en ik probeer zoveel mogelijk iets bij jullie achter te laten, maar ik moet eerlijk zeggen, het lukt niet altijd. Er glipt best wel eens een kaartje aan mijn neus voorbij, sorry.

Nu mijn kaartje van vandaag. Ik heb een wat oudere Tilda genomen, doen we eigenlijk te weinig, want ze blijven leuk.
Op een witte kaart van 14x14 een blauwe van 13,5x13,5 geplakt.
Daarover papier van Maja Design met de magnolia's. (Die is mooi!!)
Daarop in de lengte een stuk design met daaraan een stuk blauw kant.
Het kant dat ik gebruik, komt bijna allemaal van de Albert Kuip in Amsterdam.
En omdat mijn oudste zoon daar woont, mag ik er nog wel eens komen.
Daar is een marktkraam met daarachter een winkel, je weet niet wat je ziet. Ik denk wel een wand van 5 meter met van onder naar boven alleen maar kantjes.In alle soorten, maten en kleuren.
En aan de andere kant alleen maar lint. Plus een hele wand met knopen. Mijn mannetje stalt mij daar soms en zegt dan ik kom straks wel weer eens kijken.
Het is een oude boel, maar wat een keus.
In de breedte ook een stuk design papier met daarop Tilda die ik heb laten zitten op de rand van de cirkel. Langs de cirkel wederom een kantje met Hotfixpareltjes.



Tilda is ingekleurd met distressinkt.
huid: tattered rose, antique linnen en vintage photo
shirt en sokken en onderjurk: spun sugar en black soot
schort en haarband: tumbled glass en black soot
schoenen: brushed corduroy en black soot
haar:brushed corduroy


Dit labeltje van Marianne design en ik vind ze geweldig.
De tekststempel is van Lily of the Valley.
Afgewerkt met een dubbele strik en roosjes.

Deze kaart stuur ik in bij:
Totally Tilda: How does your garden grow
Stamptaculair Sunday: S.O.S. some one special


18 opmerkingen:

  1. Oohh wat is dit een schatje Marianne, mooi dit papier heb het van de week ook mee genomen zo mooi en de kantjes passen er zo mooi geweldig.
    Je heb alles weer heel mooi op elkaar afgestemd Schitterend.
    Ik zeg net tegen mijn man dat we ook mar eens naar de Albert Kuip moeten hiii.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just beautiful !!! I do love your wonderful coloring & the design is just amazing.
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een pracht kaart geworden,
    Wat bof jij dat je regelmatig in Adam komt en naar dit winkeltje kunt gaan.
    Helaas is er hier bij mij in de buurt haast niets te krijgen op dit gebied. Wij hebben hier alleen een Pipoos en daar heb je totaal geen keus.
    Maar ga binnenkort (pfff duurt eigenlijk nog erg lang hihihi) naar de beurs in Zwollen en we gaan een heleboel inslaan, zodat we het uit kunnen zitten tot de volgende beurs.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje! Helaas kom ik nooit op de Albert Cuyp. Die kantjes zijn erg mooi hoor! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Vandaag horen we meer.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Marianne
    Wat een plaatje!!
    Leuk ook dat je mij bent gaan volgen!
    Een fijne dag verder
    Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woww zeg wat een schitterende kaart!
    groetjes tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne. Allereerst , je kaart is supermooi,heel mooi papier en kant.Ook Tilda heel erg mooi ingekleurd.Bedankt voor je lieve reactie,maarre je zei volger te worden,maar ik zie je helaas niet.Is er iets mis gegaan ?Zou het toch wel errug leuk vinden.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Marianne, elke kaart die je maakt is even mooi!!! Schitterdn kant ook, Helaas is Amterdam voor mij bijna de andere kant van de wereld:-) Ik moet het vooral doen met Internet...
    Fijne dag...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Marianne, hele mooie kleuren en super details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, Marianne! You come every day with a new gorgeous creation! This one is not an exception. I always notice your fantastic coloring first! So soft and sweet! I love the blues you use frequently in your cards! Gorgeous and elegant! And the sentiment from LOTV is just the perfect addition!
    Adorable!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. amazing card, love the sweet papers and beautiful colouring on your tilda
    thanks for playing with us at stamptacular sunday for our SOS challenge
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning Tilda creation such beautiful soft colour combo & your lace is gorgeous, great layout & tag....
    thanks for sharing with us at Totally Tilda chall. this wk.

    smiles Christine TT DT & girlies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje, heel leuk met al dat blauw, mooie tekst ook. Leuk dat je meedeed aan onze challenge bij SSC. Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Garden Tilda creation! Love that tag die to bits! Thanks for joining us at Totally Tilda! xox Trisha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is gorgeous!!!
    Love it!
    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!
    Hugs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marianne, this is fabulous! Your detailing is fabulous! Love all the lace! Lovely card! Thanks so much for playing with us this week at Stamptacular Sunday Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very pretty card.

    Thanks for joining us at Totally Tilda challenges!

    xo!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...