zaterdag 19 februari 2011

Dare to dream!


Hoi hoi,
Is dit nu geen kaartje dat bij een schooljuf past. Dat dacht ik ook toen ik deze stempel van Lily of the Valley bij Sanne op haar blog zag staan. Ik op zoek, en zie gevonden.
Zo af en toe gebeurt het wel eens dat ik een kaart voor een leerling maak, bij bijzondere gelegenheden.
Omdat ik kon stempelen is het afdrukje ingekleurd met distressinkt.
Alleen ik heb ander papier omdat mijn Canson op was. Dat merkte ik direkt met inkleuren.
Vandaag maar snel mijn vertrouwde papier weer gehaald.



Het papier is weer van Maja design. Ik blijf het mooi vinden, maar begin er al aardig door heen te geraken.
Verder een keer een zwart kantje en geblokte strik.
Wat bloemetjes en hotfixpareltjes.
Ik ga nog lekker even verder "aan de kaart", dan kan ik binnenkort weer een nieuwe showen.
Fijne avond allemaal nog.
En iedereen die mij een berichtje achterlaat, ontzettend bedankt voor al jullie lieve woorden.
Ik geniet er zo van!



8 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart Marianne!!! Ik geniet elke keer van je creatie's!
    Fijn weekend verder...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhiiii ja echt een school juf kaartje... grapje, het is weer een toppertje Marianne heel mooi en zo mooi gekleurd Prachtig.
    Even een vraagje dat Canson papier is dat dunner dan Terschelling papier?

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne, hij is weer top geworden je kaart en inderdaad een passende stempel voor een schooljuf om te gebruiken hihihi.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne
    Ik kwam via Via op je blog terecht en wat maak je mooie Creatie,s en ben gelijk volger geworden
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marianne.
    En zo mooi ingekleurd echt super gaaf.
    Leuk dat je mij ook gaat volgen.


    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another stunning sweet little card! Aren't these LOTV stamps the cutest little things? Love the papers and the color combination too!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is soooooo amazing! Such a cute image and so fantastic colors! Great job!!!

    Thanks so much for sharing with us at SAM.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...