donderdag 3 februari 2011

Congratulations


Hallo allemaal weer,
ik had het al gezegd, tot gauw want deze was ook al bijna af.
Het is toch zo leuk om al de reacties te lezen, net zo leuk als ik het vind om op al jullie blogs te kijken.
Daar krijg je (dat geldt in ieder geval voor mij) zoveel inspiratie van!
Daarom weet ik ook dat de meesten dit papier van Maja design net zo mooi vinden als ik.
Dit kaartje is dus ook met dit papier gemaakt.
Het afdrukje heb ik wederom half in de spelbinder gelegd. Dat geeft een leuk effect.
Dat afdrukje heb ik gemat op een dubbele nestabilitie van spelbinder.
Daaronder zit een rose kantje. Op het papier daaronder heb ik met stempels van Kaiser Craft: Devinshire twee hoeken gestempeld. Bij diezelfde serie zit ook het randje dat rond het afdrukje is gestempeld. Ik heb slechts een klein stukje beïnkt en dan zo rond gestempeld.
Ook de label is ook een nestabilitie van Spelbinder.
De tekst daarop heb ik op de computer gemaakt en deze tekst maakt dat ik de kaart voor verschillende gelegenheden kan gebruiken.
De hotfixpareltjes halen het geheel wat op, omdat ik het anders een beetje flauw van kleur vond worden.
Aan de beide kanten bloemen en dit keer geen strik. Die vond ik er niet meer bij passen.



Het afdrukje is een Hanglar Stanglar en ingekleurd met distressinkt.
gebruikte kleuren:
Haar: walnut stain
Huid: tattered rose, antique linnen en vintage photo
Jurkje: black soot en weathered wood
Broek: milled lavender en spun sugar
sokjes: wit gelaten
Schoenen: pumice stone

Dit was het voor even, morgen lekker werken en morgenavond heerlijk uit met vriendinnen. Vandaar dat ik dit kaartje nu nog maar even plaats. Trust voor straks en vast wel tot het weekend.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, wat is dit weer een plaatje geworden en twee kaarten op een dag maken en dan ook nog van die mooie, vind ik knap hoor.
    Ik krijg er maar niet genoeg van om de kaarten van jou te bewonderen, het zijn een voor een pracht exemplaren.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is het eerste wat ik vandaag zie op blogspot en ben meteen goed wakker... Hij is geweldig!!! Waar heb jij al die tijd gezeten:-) En je kan erg mooi inkleuren met distress ink...doe je dat met de inkpads of met de navul flesjes??? Zelf kleur ik alleen nog maar met Derwent...maar als ik dit zo zie...!
    Veel plezier vanavond...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww..... jij bent goed bezig zeg, heerlijk om al dat moois te bewonderen. Deze is ook weer schitterend! Gezellig weekend alvast!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeeetjemineetje ik kan je echt niet meer bijbenen whahaha...
    Ik loop geloof ik al twee kaarten achter!

    Ze zijn weeeeeerrrrr schitterend!!
    En ..ja..het maja papier is ook zooo mooi!!
    Heb het ook maar aangeschaft !

    Geniet lekker van je weekend,

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Marianne! Your card is so beautiful! I love lavender too but didn't have the chance to make a card with this color.Your coloring is great too and you surely have an eye for the detail. Everything is as cute as it can be.
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, what a stunning card, Marianne!!! Youre colouring is so beautiful, and all the decoration is amazing!!
    Thanks fo playing whith Sukkersøtt this week.

    ;0)Gry-Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marianne!
    Gorgeous card! You're one of these people who are florists as well as cardmakers. :-)
    Thanks for your sweet comments and also for becoming a follower.
    Regarding the clouds: There's a tutorial on my blog under the tab tutorials under my header. Its VERY EASY!! Can't wait to see how you get on!
    Hugs,
    Dorcas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A stunning card, Marianne!!! Beautifully decorated and your coloring is awesome!!!!
    And of course...I love hÄnglar images ♥♥♥
    Thank you so much for playing with us at Sukkersött this week!!
    Hugs, Wenche :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...