maandag 28 februari 2011

Big Elephant Love


Hoi hoi,
Dat is weer eens iets heel anders hè?
Nou dat vond ik dus ook, maar ik zag deze stempel en vond hem gelijk leuk.
Hij kostte me wel een vermogen (haha, Action)
Maar hij doet het leuk zo op de kaart.
Heb alles lekker eenvoudig gehouden, omdat de stempel dat ook is.

recept:
  • blauwe kaart 14x14cm
  • gestreept blauw 6,5 x 13,5cm
  • wit cardstock 7 x 13,5cm door de Double Do met dots background die ik bewerkt heb met distressinkt weathered wood.
  • blauw geruit lint en strik over het midden
  • afbeelding ingekleurd met Copics en uitgestansd met Spelbinder in het frame gedistressed met weathered wood
  • Donkerblauw frame met Spelbinder
  • Afdrukje op donkerblauw en met foam op de kaart
  • 1 tekstrondje gestempeld
  • 1 fantasierondje met designpapier
Succes ermee allemaal.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Zo zie je maar weer dat mooie kaartjes maken ook goedkoop kan en dan met z'n mooi resultaat.
    Hij is weer geweldig geworden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er helemaal weg van!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HIj is zo anders als al je andere kaarten, maar ook dit stijltje uit jouw handen is erg mooi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje!! Schattig stempeltje! Het is een mooi geheel geworden.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje met een super gaaf stempeltje.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dit echt een heel mooi kaartje geworden
    simpel maar met een groots resultaat
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel mooi geworden ,ik heb de stempel al een poosje in mijn bezit maar dat je er zo,n leuke kaart van kan maken super,ga hem maar uit de verpakking halen haha

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...