maandag 28 februari 2011

Een jongenskaart


Weer eens een jongenskaartje gemaakt.
Dat blijft voor mij toch wel iets moeilijker, omdat ik van de frutsels en zachte kleurtjes ben.
Maar ik vind hem lekker stoer.


Het afdrukje is een gekocht Hanglar afdrukje. Deze is gestempeld op ander papier dan waar ik gewoonlijk op kleur. Dat was te merken. Ik vond het heel erg wennen en ook de kleuren komen anders over
Vraag me niet welk papier dit is. Het komt uit een setje dat ik al heel lang heb en waar ik de voorkant van weggegooid heb. Uit de tijd dat ik nog niet alles op mijn blog zette en dus niet kon bevroeden dan ik ooit nog eens het merk zou willen weten.
Er zitten wel twee kleine stukjes Maja design bij(het bruine papier).
Ik moet zeggen dat ik heel veel stukjes bewaar en nu komen ze weer van pas.
Verder niet teveel poespas. Twee knoopjes en een zelfgehaakte bloem.


Nu dames, ik heb lekker vakantie en ga dus heerlijk kaarten maken.
Binnenkort heb ik ook nog een nieuwtje, maar daar mag ik nog niets over zeggen.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Hij is weer prachtig geworden en ja jongens kaartjes zijn voor iedereen (op een paar na misschien) toch wat moeilijker om aan te kleden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwschierig....hihi! MAar je kaart is weer geweldig mooi en geniet van je vakantie!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie Marianne,en jongens kaartjes is voor jouw toch ook appeltje eitje.
    Wat is hij super!
    Enuh ik ben wel heel nieuwsgierig,kan je het niet stiekum in mijn oor fluisteren HI HI
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, Marianne!! ANd your crochet flower is so perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Marianne, heel mooie gekleurd en leuke gehaakte bloem!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie stoere kaart marianne, mooi van kleur prachtig.
    Een fijne vakantie gewenst.
    En je maak on wel aagje hoor.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, leuk bloemetje, mooi dat je dat zelf kan maken

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...