zondag 30 juni 2013

Summer Wedding Tilda


Een hele goede morgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met een afdrukje uit de nieuwste Magnolia serie: Summer Wedding Tilda. Is het geen schatje?
Ik heb een twisted easelcard ermee gemaakt.
Als basis oudroze en wit cardstock en DP van Fabscraps.
Het ornament waar Tilda op geplakt is, is van Sizzix.
Die heb ik bewerkt met frantage.


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers en Twinkling H20's. Het randje bewerkt met distressinkt en ook Frantage. Daarna gestanst met de ovaal van Spelbinders en gemat op de scalopped ovaal van SP.


Langs de rand heb ik de mooi vlindermal van Noor gebruikt.
Ik heb hem eerst omgetrokken op wit cardstock en uitgeknipt. Daarna gestanst uit DP en cardstock en om en om de vlinders losgeknipt en op de omtrek geplakt.
Zo zijn het vier losse vlinders geworden. 


Langs het afdrukje een veer en de hartjes swirl van Magnolia en wat kralen.


Op de onderkant een mal van Noor waar je lint door kan halen. De tekst is van Joy en die heb ik met Versamark gestempeld op oudroze cardstock en met witte embossingpoeder gedaan. 
Als afwerking wat roosjes en hotfixsteentjes.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne zondag en ik hoop dat er vandaag een beetje zon komt voor jullie allemaal.

Liefs Marianne

Deze kaart stuur ik in bij:
MDUC: Flower Power


15 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Marianne en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Wederom een prachtige kaart! De kleuren zijn schitterend en de frantage heb je super mooi gedaan. Geweldig mooi allemaal.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenmorgen Marianne, Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zoveel details, en zo leuk er bij geschreven. Ben je nog naar Doe@Ding geweest. Het was fantastisch. Nu weer wachten op Delft, 5 september. Die vlinders zijn schitterend. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren.
    En super mooie kaart.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning card, love everything about it x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supper mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart marianne
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your work always takes my breath away and knocks my socks off!!!!!!! This is a magnificent work of art...love, love, love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer schitterend Marianne.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart, heel lief en schattig. Mooie details, het vlinder mal is zo mooi! Ook een leuk twisted easel model, dat moet ik ook eens proberen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een BJOETIE Marianne. Tilda ziet er GEWELDIG uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij is schitterend Marianne.
    de bloemetjes staan er zo mooi op.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart met mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat een pareltje Marianne,ben d'r stil van zo ontzettend mooi.

    Dat stampendous zo leuk spul,en doet het op deze kaart ook zo goed,schitterend.En de kleur en stempel helemaal top.En natuurlijk die te gekke vlinderstans heb hem zelf ook aangeschaft,die mag deze zomer zeker niet ontbreken op onze creaties.

    Meid ik ga een reactie op je volgende creatie achterlaten,
    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marianne!
    Oh sweetie, this is beyond adorable! Love, love, love, your choice of Tilda, she is my fav (at least from this collection ;) lol)) and you colored her up to pure perfection :) Stunning papers, adorable decorations but most of all - beyond amazing flowers!

    Thank you so much for joining us at MDUC this week :)
    Welcome back! Hugs, Louise

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...