woensdag 26 juni 2013

En nog maar een Bestie


Goedenavond allemaal,

Eigenlijk wilde ik vanavond een ander kaartje plaatsen, maar toen ik zag dat ik door Sherri Baldi uitgekozen was voor het Blog of the day, dacht ik dan moet ik vandaag dat maar heel erg waarderen met nog een Betsie kaartje.
In ieder geval hebben een heleboel mensen mijn blog bezocht vandaag.
Ik heb er zelfs een aantal volgers aan overgehouden. Hoe leuk is dat.
Alle nieuwe volgers: heel hartelijk welkom op mijn bloggie en ik hoop dat jullie er een beetje inspiratie voor de eigen creaties van krijgen.

Ik heb als basis wit en roze cardstock gebruikt en DP van Maja.
Op de hoeken heb ik ornamentjes gemaakt met een nesti van Spelbinder waar ik de hoeken vanaf gesneden heb en zo als hoek eronder geplakt.
Dit had ik al eerder op internet gezien, dus die eer is niet aan mij.
Alle randjes bewerkt met chalk en distressed en op de naaimachine gestikt. Als laatste bewerkt met witte gesso.
Een wit kantje erop en geel lint.


Het afdrukje ingekleurd met distressinkt en Twinkling H20.
Daarna gemat op roze en blauw cardstock en ook onder de naaimachine gelegd en met gesso bewerkt.
De hekjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Aan de zijkanten heb ik ook twee dezelfde hoekjes gedaan als die van de kaart.
Een doily eronder en dit met foam op de kaart geplakt.


Wat roosjes met blaadjes in dezelfde kleur als het DP.
Aan de bovenkant heb ik het wat ingescheurd en daar een stukje DP geribbeld eronder geplakt.


De tekst is van Joy en die heb ik gestempeld op een tekstwolkje dat ook van Joy is.

Dit was het voor vandaag en de andere houden jullie van me tegoed.
Tot gauw, Liefs Marianne

10 opmerkingen:

  1. Hij is weer mooi Marianne, leuk dat je blog was uitgekozen op FB, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, is iedereen verslaafd aan de Betsies hahaha. Ze zijn dan ook wel erg leuk he ? En jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Marianne, een heel vrolijk geheel. Leuk dat je was gekozen voor Blog of the day.
    Gr. HERMA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart marianne, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW....your creation takes my breath away!!!!!
    Absolutely phenomenal and exquisite!!!
    Such a darling image...your coloring just about brought her to life.....outstanding job on all the details! Love, love, love this gorgeous creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mis toch wel veel door niet op FB te zitten (dat ga ik toch niet doen hoor *lol*)maar dan feliciteerd ik je hier alsnog met je Blog of the Day, super leuk Marianne!
    Deze kaart is weer zooooo schitterend en.......deze Bestie vind ik wel leuk whahhaaaaaaaaa!!!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtkaart Marianne. Wat een details. En je roosjes ??? Zelfgemaakt??? Super echt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi marianne
    wat zijn ze toch lieve digi's en zit te wachten op de CD-TJES ha ha deze is ook zo mooi en lief geworden,GEWELDIG!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve en mooie kaart, Marianne !!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...