zondag 23 juni 2013

Een My Besties Kaartje


Goedenavond allemaal,

Dit weekend heb ik heerlijk de tijd gehad om te knutselen. En ook ik heb me gewaagd aan een My Besties digi. En ook ik ben om! Wat zijn ze leuk om te kleuren.
Het is een totaal ander kaartje dan wat jullie eigenlijk van me gewend zijn, maar de stempel was zo vrolijk toen ik hem gekleurd had, dat ik ook eens totaal ander papier gebruikt heb.
Het komt uit een blok dat ik al heel lang heb, en nu heel geschikt vond bij dit afdrukje. Zeker meiden vinden deze stijl leuk.
Ik ben begonnen met blauwen geel cardstock , daarop DP en twee geponste randen gemaakt met een Martha Stewart pons.
Toen een stukje geel DP op blauw en geel cardstock. Daarover een lintje .


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers en twinkling H20's.
Daarna gemat op ook weer geel en blauw cardstock.
De tekststempel is van Joy.


De vlaggetjes zijn van Lala land en die heb ik gestanst uit het DP.


Nog een close up van de bloemetjes. Lekker als je een ruime voorraad hebt, zit er altijd wel iets bij dat qua kleur goed past.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden hihi.

13 opmerkingen:

  1. wat een super leuk en vrolijk kaartje en wat een leuke stempel.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig vrolijk kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk vrolijk kaartje met die mooie kleuren en zo gaaf stempeltje

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze toch lief en vrolijk die besties en zit vol ongeduld te wachten op de cd-tjes,haha
    een geweldig vrolijke kaart geworden
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOh Marianne, ben jij ook al om?? De kleertjes en haren zijn echt een uitdaging om te kleuren maar ik moet zo wennen aan die enorme grote zwarte ogen!!
    Je hebt er wel een super leuke en vrolijke kaart mee gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind dit kaartje echt schitterend. geweldige felle kleuren. inderdaad qua kleur iets anders maar hoe je details gebruikt en je inkleuring, dan blijft het toch wel je stijl.
    mooi hoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, echt prachtig!! En wat een mooie vrolijke kleuren.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke, frisse kleurtjes!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en wat een vrolijke kleuren.
    Een schattige digi die je geweldig hebt gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zucht....ik ben er verliefd op,wauw,wat geweldig mooi,tjeetje...lieve groetjes Miranda(ps je mag m'n adres wel..;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely Gorgeous!! The whole composition of this card is so FAB!
    I am a new follower and saw you on FB. I love your work it is amazing!
    Crafty Hugs
    Denise
    http://dixicreations.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...