maandag 3 juni 2013

Amy




Goedenavond allemaal,

Vandaag een kaartje met Amy. Het is een digi van Wee.
Ik vind het zo'n schatje.
Als basis heb ik wit cardstock gebruikt. Daarop DP uit een blokje van de Action.
Het frame met rand is een nestie van Spelbinder met daarop een stukje DP uit hetzelfde blokje .
Ook het gebloemde lintje komt er vandaan. Je kan er soms zulke leuke dingen vinden en de volgende keer weer niet. Gewoon af en toe binnenlopen en snuffelen. haha.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distressmarkers en pads.
Daarna langs de randjes wat chalk en frantage.
Vooral het haar vond ik een uitdaging om te doen en ik vind het best mooi gelukt.
Daarna gemat op de geschulpte rechthoek van Spelbinder.


Het wolkje is van Magnolia en de tekst is van Joy.
Ook de hekjes zijn doohickeys van Magnolia.


En de bloemetjes komen uit mijn voorraaddoos.

Geniet van het mooi weer deze week, want de temperatuur wordt echt beter deze week.

15 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Marianne, leuke vrolijke kleurtjes ook.gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een juweeltje van gemaakt!!! En de haren zijn inderdaad heel goed gelukt...de rest trouwens ook hoor, super gekleurd!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart , super. Prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my word! this is just stunning!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is super mooi marianne
    ik volg je al een tijd en misschien vind je het leuk om even om een hoekje te kijken.
    je kaartjes zijn altijd prachtig opgebouwd.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het een schatje Marianne.
    super lekkere en zomerse kleurtjes.
    Leuk gedaan!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een schatje en zo mooi ingekleurd. Prachtige creatie!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een beauty van een kaart Marianne! Wat mooi ook in deze zoete kleuren en inderdaad dit meisje is zo schattig!

    Bedankt nog voor je tips over de foto's, ik ga maar eens het een en ander uitproberen.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je prachtige kaart weer wonderlijk ingekleurd zo mooi!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart!! erg mooi weer de details die je hebt gebruikt. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart weer. Mooie kleurtjes zo bij elkaar. Het afdrukje is lief en prachtig ingekleurd. Er is ook weer zoveel te zien. Fantastisch!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart,zo lief afdrukje,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Another exquisite creation......absolutely spectacular!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi, lief kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amy is wel een van mijn favorietjes en je hebt haar schitterend ingekleurd.....een dot van een kaart Marianne!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...