maandag 10 juni 2013

Nieuwe Challenge bij Dutch Magnolia Lovers


Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers van start.
Deze keer is de opdracht om een kaart te maken nav onderstaande sketch.


Ik vond het een leuke opdracht. En helemaal leuk is dat er een cadeaubon mee te winnen valt van €10,- te besteden bij:

Dus ik zou zeggen, doe gezellig mee.


Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distressinkt. En eromheen wat frantage gebruikt.


Achter het afdrukje zitten twee tags met tekststempels van Joy.


De vlaggetjes zijn gemaakt met een doohickey van Magnolia. De strikjes zijn geknipt van een lintje waar ze opzaten.


Nog wat bloemetjes erbij en kralen met de hartjes swirl ook van Magnolia.

Ik hoop dat jullie gezellig meedoen en dat ik vele creaties mag gaan bewonderen.
Op het blog zijn de andere creaties van mijn DT maatjes te zien.
Je hebt de tijd tot vrijdag 21 juni. Succes allemaal.


13 opmerkingen:

  1. Wilde net afsluiten maar hier moet ik nog even op reageren!! Marianne het is weer helemaal te gek, wat een mooie kaart, ik kom ogen te kort!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Marianne, had hem al voorbij zien komen, de sketch ligt op mijn buroblad, ik ga een poging wagen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en ook zo mooi gekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart en prachtige kleurtinten, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer prachtig gedaan Marianne, en je kleurt de stempelafdrukjes ook zo prachtig in. En die kleuren, prachtig!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje.
    En super mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartje zeg en die kleuren zijn ook mooie zeg echt een beetje zomers

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another magnificent work of art, Marianne!
    Outstanding coloring and details....love the design as well!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooi kaartje. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw beeldschoon weer! Mooie pasteltinten, geweldig ingekleurd weer!! Prachtig ook de label met de mooie strikken.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Heeeel mooi ingekleurd in lieve en leuke kleurtjes,complimentjes hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...