donderdag 20 juni 2013

Flower Tripping Tilda


Goedenavond allemaal,

Het is al laat, maar ik wilde dit kaartje toch nog met jullie delen.
En aangezien het hier nog erg benauwd en warm is zit ik nog achter de PC.
Het heeft hier nog bijna niet geregend, maar aan het bedrukte denk ik dat het stilte voor de storm is.

Maar goed, het kaartje.
Ik heb een GoKreate mal gebruikt als basis. De grootste is met kraft en daarop creme cardstock en daarop weer DP van Maja uit de laatste collectie.

Daarop heb ik een postcard geplakt die ik gestempeld heb op DP en die weer op kraft. Een randje gestanst met een doohickey van Magnolia en een vlinderrand van Maja eronder. 


Het afdrukje is Tripping Flower Tilda. Ik heb haar ingekleurd met distressinkt en twinkling H20's. Langs de rand gestempeld en frantage erop gedaan.
Daarna gestanst met de ovaal van SPelbinder en dan gemat op de scalopped ovaal van Spelbinder. Dit geheel weer op een ornament frame van Spelbinder.
Alles is geplakt met foam zodat er wat diepte in komt.


Deze orchideeën zijn gemaakt met een nieuwe doohickey van Magnolia.
Ik heb de randjes bewerkt met chalk en het hart eerst met chalk en toen glitterlijm gedaan. Een kraal als hart en een brad in de grootste orchidee.


Nog een close up van de roosjes.


En dan nog bovenaan de nieuwe vlindermal van Joy. Ik vind hem schitterend.
Had ik een geluk dat hij net in de winkel werd gebracht door de post, daardoor kon ik hem gelukkig direkt meenemen.
Ik heb hem gestanst uit DP. De lijfjes gedaan met hotfix steentjes en bewerkt met frantage. Al is dat niet helemaal goed te zien op de foto.

Nu ga ik toch zo mijn mandje opzoeken want moet morgen toch gewoon weer werken. De kids zullen wel moe zijn, want het is hier feestweek met Kermis en daar zijn ze heel erg mee bezig. Maar wel gezellig.
Tot de volgende kaart maar weer en bedankt voor al jullie reacties. Ik vind het nog steeds zo leuk om te lezen wat iedereen van mijn kaarten of creaties vindt.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne, deze kaart is weer helemaal super. Jij maakt meesterwerkjes. Complimenten, groeten Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A phenomenal work of art, Marianne!!!!!
    Your coloring of Tilda is drop-dead gorgeous and I adore your spectacular details! BRAVO!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje
    en prachtig die nieuwe vlindermal
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ,wat mooi,héél mooi ingekleurd en ontzettend lief geheel Marianne,top! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Marianne.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na het enorme onweer met bijbehorende plensbuien was het pas echt warm vannacht maar nu plenst het al sinds 6 uur non-stop dus we kunnen de schade inhalen Marianne!!
    Je kaart is prachtig en wat heb je er mooie nieuwe dingetjes op verwerkt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marianne
    wat is ie weer geweldig mooi geworden en toeval deze afdruk heb ik ook gekleurd wel niet zo mooi als de jouwe maar blijf oefenen hihi
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch weer een beeldschoon kaartje gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Marianne, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart, Marianne! ook erg mooi die postcardstempel achter de afbeelding. je hebt alles weer erg mooi neergezet op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Marianne!! Mooi die orchideeën!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In één woord prachtige kaarten!!! Hier op dit blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...