woensdag 3 juli 2013

Wishing you Sunshine


Hoi hoi lieve allemaal,

Vandaag een kaartje met wishing you sunshine als tekst.
Want dat gun ik jullie allemaal! Vakantie tijd begonnen, maar de zon laat het afweten. Echter....volgens de verwachtingen komt hij eraan.

Ik heb een kaartje gemaakt met een My-Bestie.
Wat zijn ze leuk om te kleuren.
Als basis heb ik violet en wit cardstock genomen en een mal van GoKreate.
Het DP is uit het laatste Maja Blokje. Vintage Spring Basics.
Daar ben ik toch wel een grote fan van.
Een papieren doily erop en een kantje.


Het afdrukje is ingekleurd met distress markers en pads.
Langs de randjes gestempeld met een stempel van Unique.
Daarna gestanst met de kleinste mal van Go Kreate en gemat op een maatje groter.
Alle randjes een beetje wit gemaakt met gesso.


De harttag is van Magnolia en die is ook gestanst uit Maja papier.
De dubbele vlinder is er een van Cheery Lynn en de onderste is uit cardstock en de bovenste uit DP. Lintje en kralen kettinkje met charm.


Op de roosjes heb ik ook een beetje gesso gedaan.


En dan hier de tekststempel. Hij is van Joy.

Voor iedereen die vakantie heeft of krijgt, heel veel plezier en geniet ervan.
Ik moet nog een kleine drie weekjes werken.

Deze kaart stuur ik in bij:
Besties Challenge: Shabby Chique

14 opmerkingen:

  1. Zo'n lief kaartje in mooie kleuren Marianne, Bestie ligt er heerlijk bij met die beentjes in de lucht!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja wat zal ik zeggen,subliem echt weer een toppertje.Kwijl,kwijl,zo mooi weer.Moet bij jouw eens in de leer gaan geloof ik.Zo ver wonen we niet van elkaar.Dit noem ik nou echt super creaties.Vind het altijd zo knap dat jullie zo'n kaartje uit je mouw schudden.Ik moet altijd eerst iets zien.Andere geven me altijd inspiratie.Ik vind het altijd leuk om iets te maken,maar heb zelf nooit een voorstelling hoe iets gaat worden.Maar wie weet komt dat spontaan nog eens.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n leuke stempel is dit ook, die had ik nog nergens gezien, en je hebt er weer een plaatje van gemaakt.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so beautiful.....love the colors and all the exquisite details and design work!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat maak je toch een prachtige kaartjes.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een fantastisch mooi kaartje Marianne, en wat zijn ze leuk hè die Besties! dit word vast een rage!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne. Weer een prachtige kaart! Hoe doe je dat toch?
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, this is beautiful! It's one of those card I want to hol and touch. I love your colouring, and the way you've decorated it. An absolutely stunning card. Thanks for joining My Besties challenge with it. Hugs from Lisbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeiemorgen Marianne
    Wat heb je er weer een bjoetie van gemaakt en ja die besties vind ik ook zo leuk en verslavend haha en voor mij ben je al de winnaar zo mooi vind ik je kaart
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er weer schitterend uit! prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Marianne.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Marianne, mooie kleuren en die Bestie is echt een schatje zeg.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...