dinsdag 30 oktober 2012

Loving Holy Tilda



Een hele goede morgen allemaal,

Een aantal van jullie hebben het afdrukje misschien al gezien op Facebook. Dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb. Als basis heb ik wit en blauw cardstock genomen. Daarop Designpapier van Maja uit het paperpad blokje Vintage Winter.
Daarop een strook met DP met de ijssterrenrand van Tim Holz. Deze keer ook weer eens gebruik gemaakt van de naaimachine. 
Toen een doily met daarop het afdrukje. 
Holy tilda is ingekleurd met distressinkt en pads. Ik vind het zo leuk dat Magnolia nu eens de kerststalfiguren heeft uitgebracht. 
Bijna vergeet ik het kantje en lintje te noemen dat er ook nog onder zit. Ja er zit soms zoveel op, dat ik het zelf ook bijna niet meer weet. De bomen van MD heb ik bewerkt met gesso en puffy Velvet. De kerstballen zijn plakpareltjes. Uiteraard ook weer mijn bloemetjes erop gedaan.
Aan de tag hangt nog een klokje en belletje met kraal.
De sterretjes rond Holy Tilda zijn hotfix steentjes.
En de twee ijssterren zijn van Unique.

Hieronder een collage van wat detailfoto's

Gebruikte materialen:

cardstock: bazzil
Designpapier: uit een blokje van Maja Design Vintage Winter
Gebruikte stansen: bomen van Marianne Design
ijsster Sissix on the edge: Snow Flurries
Doohickey Magnolia: So wrapped Lovely
Swirls: Tim Holz Alterations: Festive Greenery
Sneeuw: Puffy Velvet
Frame: Spelbinder: Decorative labels 8
doily
lint
hotfix steentjes

28 opmerkingen:

  1. Goedemorgen
    Het is weer een plaatje van een kaart en zo leuk met die kerstboompjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is het weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwww supermooie kaart Marianne en zooooo mooi van kleur. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, supermooi kaartje zeg, mooi ingekleurd en lekker veel details. Houd ik van!!!
    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt beeldschoon gemaakt. Complimentjes !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,
    Al zit er dan veel op je kaart.....ik zie door de bomen nog steeds een GEWELDIG kerstkaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi is die geworden.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart is dit geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Telkens weer geniet ik van je prachtige creaties, ook deze is weer fantastisch, het werd hoog tijd dat ik een reactie ging plaatsen en je ga volgen.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje mooi van kleur en lief met die kerstboompjes erop.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och heden......wat is dit weer voor een bjoetie!!!!! Wat een kaart zeg, ongelofelijk mooi! Als ik groot ben wil ik nét zo goed zijn als jij (hihihihi).
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooohhh marianne
    wat is ie weer prachtig zowel de kleuren/stempel en de indeling,van mij krijg je echt een dikke pluim!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja wat moet ik hier nu op zeggen??
    Super gewoon!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is hij weer prachtig mooi Marianne.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kerstkaart Marianne! Blauw is echt wel jouw kleur! Prachtig details erop en ook een lief kerst Tilda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als jij een nieuw kaartje laat zien dan klik ik eerst op de foto om het wat groter te kunnen bewonderen en dan zie je de vele details. Zo mooi is dit kaartje weer, prachtig hoe je de sneeuw op de boompjes hebt gedaan. Echt schitterend.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit weer een schitterend mooie kaart!! Prachtige details en kleuren!!! Leuke stempel is dat zeg...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, weer waanzinnig mooi gemaakt. Het is weer genieten bij je.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wauw wauw...en nog maar een keer wauw!!! Super leuk Marianne! Nog geen post zeker?
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart, met zulke intense kleuren.De stempel is ook geweldig.

    xxx Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooohhhh wat een super mooi kaartje weer zeg!!! Wat een prachtig stempeltje, lief hoor!!!! Ik wist niet dat deze stempeltjes al te krijgen waren.... erg mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende creatie weer Marianne, zo mooi. Prachtige kleuren, zoveel te zien en wat een super leuke Tilda weer.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart Marianne.
    Het is weer echt een kunstwerk, geweldigggggg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig mooi weer Marianne en weer met zo veel mooie details en alles klopt en is het zeker niet te veel omdat je het zo mooi weet te combineren.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is divine, Marianne! Love all the blue tones and soft colourwork. Magnificent trees and embellishment too. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...