dinsdag 2 oktober 2012

Kerstkaartje met Little Tilda



Hallo allemaal,
Er komen al weer heel wat Kerstkaartjes langs de laatste tijd. En hoeveel dagen duurt het nog helemaal voor we ze op de post gaan doen.
Ook ik ben heerlijk aan de gang met mijn kaarten en ik heb er wel wat nodig.
Vandaag een kaartje gemaakt met het mooie Maja papier uit het paperpad blokje Vintage Winter.
Als basis wit en zilver cardstock. Met daarop het DP. Ik heb aan de randen een pons van Martha Stewart gebruikt.
Over de kaart nog een strook DP met sterretjes rand. De strook heeft een sneeuwrand gekregen.


Het afdrukje is Kleine Tilda uit de Little Christmas serie.
Ik heb haar ingekleurd met distressmarkers en pads.
Op de vleugels en kouse ook wat stickles gebruikt.
Het afdrukje gestanst met een nestie van Sp en gemat op een rode nestie van SP.
Onder dit geheel een papieren doily 


De Kerstboom is van Marianne Design en heeft ook lekker wat sneeuw gekregen.
Bovenin zie je ook de mooi metalen hoekjes.
De tekst komt ook uit een vel van Maja design.


Aan de andere kant de hulsttak van Marianne Design met wat rode roosjes.
Als laatste een strik met brad en wat sterretjes erop.

Ik ben zoals altijd weer heel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.


20 opmerkingen:

  1. Wat is die weer prachtig.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend! prachtig hoe je het sneeuw hebt opgebracht. erg leuk zijn de hulsttakjes met die roosjes.
    mooie vorm kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart met een heel warme uitstraling! Waarmee maak jij sneeuw Marianne??

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje weer Marianne. Schitterend gedaan meid. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marianne
    wat een lieverd heb je weer gemaakt en vooral de mooie warme kleuren vind ik top!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super kaartje weer Marianne, wel veel felle kleuren dan we van jou gewend zijn, maar ik vind ze erg mooi, leuke details, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje Marianne.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a festive and absolutely gorgeous Christmas card!!!! Superb coloring and fabulous details...love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt!! Mooi ontwerp en mooie kleuren, en Tilda weer zo top ingekleurd...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love your snowy greenery and charming bow with this beautifully coloured Tilda! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty in deze traditionele kleurtjes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterende kaart,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kerstkaart met zoveel moois op te zien!! Super1

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart!! Zo mooi gedaan! Ja de tijd van kerstkaarten is weer aangebroken:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie kerstkaart , Marianne ! Prachtig gekleurd met lekkere traditionele kerstkleurtjes. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Marianne.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gosh this is lovely I think I may have to put her on my wish list! Hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creatie weer Marianne. En je laatste kaartjes zijn ook weer super mooi. Ik kom altijd wel even bij je langs om te kijken maar heb niet altijd de puf om een reactie te plaatsen dus vond het wel weer eens nodig.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat mooi gemaakt zeg, heel knap.
    Ga zelf ook binnenkort met mijn kerstkaarten beginnen,
    anders ga ik het niet redden :). Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...