zondag 14 oktober 2012

Easel kaart met Tilda with two little gifts


Goedenavond allemaal,

Het weekend zit er weer op. En ik denk dat er heel wat gefreubeld is dit weekend.
Wat een weer was het. Zelf ben ik heerlijk aan de gang geweest. Ik was alleen thuis,want alles moest sporten vandaag. Gisteren was ik al een dag op pad geweest dus vandaag lekker een dagje rustig aan.
Mijn oudste zoon moest gisteren een Europa Cup Handbal wedstrijd spelen.
Misschien dat een aantal van jullie het meegekregen hebben, het was met een samenvatting in Studio Sport gisteravond. Daar liep hij dus tussen en is ook een aantal keren met naam genoemd. 

Maar goed, terug naar mijn kaartje. Het is een easelkaart geworden, Ook weer eens leuk om te maken.
Het afdrukje is Tilda with two little gifts uit de laatste serie. Het papier is allemaal van Maja Design.


Ze is ingekleurd met distressmarkers en inktpads. Daarna langs de kant wat ijssterren gestempels en bewerkt met witte verf. Daarna gemat op DP van Maja Design en dat geheel weer op een frame van Marianne Design. Ik vind dat zo'n mooie.


Zo ziet de onderkant eruit. De tekst is geplakt op een label van Spelbinder.
Wat bloemetjes en een strik met hart.


Aan de zijkant nog een tag van Magnolia met kantje en parelsnoertje.
Ook nog een ijsster van Marianne met een hart uit een pons en een brad.


Op de achterkant nog een ijsster van Marianne Design met een ronde tekststempel van Nicole.
Zoals altijd ben ik nieuwsgierig naar jullie reacties. Het blijft altijd ontzettend leuk om ze te lezen.

31 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Prachtig ingekleurd en wat een leuke details. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ik vind hem super mooi!
    Erg leuk model weer zo.
    Ik heb de stempel ook en het is echt een schatje.
    Mooi papier zeg van Maja.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart in héél mooie kleuren!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leve een voetbalvrij weekend!!!! Eindelijk eens échte leuke sporten op de tv LOL!!! Maar helaas, ik stond gisteravond te swingen in Arnhem bij Doe Maar dus helaas heb ik het net gezien en om de één of andere rare reden doet Studio Sport niet mee aan Uitzending Gemist...
    Je kaartje is weer een plaatje zeg, geweldig mooi!!! En wat heb je het weer prachtig ingekleurd, écht heel mooi!!!! Al je mooie versieringen maken het weer helemaal af, prachtig prachtig prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marianne,
    Deze easelkaart is zelf al een KADOOTJE ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ps dank je wel voor je leuke reactie op mijn kaart en óók nog op mijn project, lief compliment, dank je wel!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marianne!
    En inderdaad is deze stans prachtig.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is tie weer super mooi Marianne!!
    En wat zal je trots zijn op je zoon!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig. Deze kleuren staan Tilda goed ;-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zo mooi!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super.!! wat een prachtige kaart heb je gemaakt met hele mooie kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje leuk stempeltje en hele leuke details gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi marianne
    wat zal jij trots zijn op zo zoon:-)) en je kaart is superdesuper! ben en blijft een groot bewonderaar van je prachtige kleurwerk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf dat je zoon zo'n belangrijke wedstrijd heeft gespeeld en zelfs op tv is geweest! Wat zal jij trots zijn zeg!

    Enne...je kaartje! In een woord prachtig. Echt heel erg mooi gemaakt en wat een mooie kleur heb je gebruikt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi kaartje
    En wat prachtige gekleurd.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige vorm! Het afdrukje is werkelijk geweldig ingekleurd!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat heb je weer een gaaf kaartje gemaakt!!! Mooie kleuren en leuke Tilda, ook weer zo gaaf gekleurd!!!
    Ik vind em prachtig!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw...een pracht van een kaart.
    en weer met zoveel details erop. super!!
    prachtig van kleur en vorm.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een beauty echt super, maar is dit nu een standaard scheve easelcard, het bovenste ziet er kleiner uit of zie ik dat verkeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart weer zeg, prachtige kleuren, leuk modelletje, super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een pracht Marianne.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart in mooie keuren en ook een leuk model. Prachtige details zoals je altijd hebt en geweldig gekleurd! Wat zal je ook trots zijn op je zoon, leuk dat hij met naam en al op TV werd genoemd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart, prachtig model. Geweldig mooi kleurwerk en zoveel mooie details!! Super dat je zoon gisteren bij studio sport op tv was, zoiets is om tots op te zijn!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful, Marianne! Gorgeous design and beautiful colourwork! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Marianne.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooi kaartje Marianne, prachtig modelletje en mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is ie weer mooi marianne, en wat zul je een trotse moeder geweest zijn met zo'n supersporter als zoon.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind hem erg mooi , Marianne !! Super ingekleurd .... en met dat frame geweldig ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat een schitterende kaart Marianne, mooi van kleur en dan al die details geweldig.

    ik zie dat ik nog meer gemist heb op je blog maar dit is net als altijd stuk voor stuk weer prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart. De kleuren zijn ook zoooooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...