donderdag 4 oktober 2012

Edwin Xmas Eve



Hoi allemaal,

Er begint zo langzamerhand een aardig stapeltje Kerstkaarten te ontstaan. En dat mag ook wel. Ik heb er altijd wel heel wat nodig.
Vandaar dus nog een Kerstkaartje. Dit keer met EdwinXmas Eve.

Als basis heb een een mal van Go Kreate genomen en die gestanst met wit cardstock.
Daarop een maatje kleiner met DP van Maja Design.
Alle randjes zijn bewerkt met sneeuw om een winters effect te krijgen.
Hierop heb ik van blauw cardstock een kleine crisscrossvlop gemaakt met een insteekkaartje.


De rand is gemaakt met een pons, het is een oudje en ik weet niet het merk.
Het DP is eveneens van Maja Design.Onder het vlopje zit nog een stukje wondgaas en ernaast een geruite strik met roosje.


Het insteekkaartje is van wit cardstock en gemaakt met een nestie van SP.
De twee cirkels erop ook.
De ijsster is van Marianne Design en het hart gemaakt met een pons. De brad erin heb ik ooit eens gekregen, dus weet niet waar die vandaan komt. Als laatste stipjes gezet.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copicmarkers. Vraag me niet wat ik nu het leukste vind om mee te kleuren, want ik vond dit ook weer heel leuk om te doen.


Achter het vlopje zitten nog twee tags die ik gehaald heb uit een vel van Maja Design.
De bomen waar ik sneeuw op heb gedaan zijn van Marianne Design en de ballen zijn gemaakt met een perlenpen.

Zoals altijd ben ik natuurlijk weer ontzettend benieuwd wat jullie ervan vinden.
En dank jullie wel voor het achterlaten van een reactie.
Zelf probeer ik het bij te houden, maar het ontbreekt me af en toe gewoon aan tijd.

18 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Wat een PRACHTIG kerstkaartje in een hele MOOIE vorm.
    Enneh.....Edwin mag hier wel een kerstappeltje komen uitdelen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig werkstuk Marianne, ook het kleuren met de copics gaat je heel goed af, mooi totaalplaatje hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marianne!
    Hele mooie details!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer!
    Leuke vorm zeg en zoals altijd hele mooie details.

    Fijn weekend alvast!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marianne
    het is altijd feest om jou kaart te kunnen bewonderen want er zitten altijd zoveel details op dat ik niet uitgekeken raakt:-))
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty weer, dit gaat je toch ook goed af hoor met de Copics.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw marianne je kaartje is weer schitterend! en wat een leuk modelletje ook prachtig gekleurd zo als altijd!
    een fijn weekend.
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kerstkaart.
    En wat een leuke mallen heb je gebruikt
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een pracht Marianne.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjee Marianne, je blijft naar dit kaartje kijken, Zoveel moois op te zien! Echt een schitterend kaartje!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart.
    Lief die stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.
    Je kijk bij jou altijd je ogen uit,naar al dat moois wat je op je kaart doet.
    Complimenten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat heb je weer een gave kaart gemaakt!! Alles is weer zo mooi, heel mooi al die blauwe tinten!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooi kaartje weer Marianne en wat een leuke vorm.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a gorgeous creation, Marianne! Love the beautiful shape of this card and all the stunning details. Superb coloring of Edwin! A truly extraordinary creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Marianne,
    je laat weer zo mooi kleurwerkje zien. super kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...