woensdag 10 oktober 2012

Kerst Ornament met Jingle Jangle Tilda





Goedemorgen allemaal,

Vandaag zijn Mieke en ik aan de beurt om samen hetzelfde te maken op het Kreja Teja Blog.
Dit keer hebben we beiden een Kerst Ornament gemaakt. Ik vond het ontzettend leuk om te doen.

Ik ben begonnen om twee creatables van Marianne Design te stansen uit Kraft.
Twee stuks. Beiden ornamenten geembost en toen met de witte distressmarker bewerkt.
Uit de voorkant een ovaal gestanst met een nesti van Spelbinder.
Hier een gelatine blaadje achter geplakt.
Tussen de twee frames een strook gemaakt, zodat er een soort doosje ontstaat.


Hier kan je een beetje zien , wat ik bedoel.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distressmarkers en distressinktpads.
Daarna ook het afdrukje gestanst met dezelfde nesti en in het doosje geplakt.
Doosje dicht geplakt en aan de bovenkant een lusje gemaakt van lint met een strik erop.
Stipjes langs het raampje met de perlenpen.


Aan de onderkant ook een stukje lint met strik en brad en wat belletjes en een bedel.


Nog wat blommetjes erlangs.


Op de achterkant een kerstwens gestanst en gemat op de scalloped ovaal van Spelbinder. Ook hier tipjes gezet.

Als jullie willen zien, wat mijn DT maatje Mieke ervan gemaakt heeft, klik dan hier.

Ben benieuwd wat jullie van dit ornamentje vinden.






28 opmerkingen:

  1. Wauw....dit is echt super mooi!!! Echt een ontzettend gaaf kunstwerk! Super leuk gedaan!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne
    wat een geweldig mooi ornament, en zoiets lijkt mij prachtig om een hele kerstboom mee te vullen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kersthanger.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ziet dit er leuk uit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi project Marianne, prachtig en heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,
    Kom "overal" JUWEELTJES tegen.....net bij Mieke en nu hier ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een prachtige creatie Marianne! Erg mooi gemaakt!! Echt geweldig :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig vind ik hem Marianne...maar dat wist je al:-) Leuk hoe je het kraft hebt bewerkt met een distress marker, vroeg me al af of het verf ofzo zou zijn! Nog even een paar meer maken en je hebt een prachtboom in december!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij Mieke helemaal wit en bij jou in Kraft met witte details, ik vind het helemaal geweldig en ook zo mooi hoe je het "randje" er tussen hebt bestempeld.....jullie zijn kanjers!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal top Marianne, hij staat weer op het lijstje erbij, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaaaauw Marianne die van jouw is ook echt schitterend!
    liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super de super mooi!!!! Kan er geen andere woorden voor verzinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohhh wat super leuk zeg!!! Ziet er prachtig uit!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Marianne dit is super,wat mooi zeg!!
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er prachtig mooi uit Marianne.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan, een sieraad voor in de boom.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wowwww Marianne,wat heb je dit SCHITTEREND gemaakt.
    Vind het heel chique.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marianne, this is absolutely EXQUISITE! Such a phenomenal ornament.....love it!!!! Exceptional job coloring this sweet Tilda and I adore all the wonderful details on this creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwwww wat heb je dat weer supermooi gemaakt!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer gelukt hoor, ik ben weer van mijn stoel gevallen.....wauwwwwwwwwww, wat is dit weer lief, geweldig, schitterend.................fantastisch enz. enz. enz.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautifully made and beautifully embellished ornament, Marianne, and Tilda looks delightful! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een prachtige creatie! En volgens mij niet eens zo moeilijk al lijkt het wel zo. Ik vind je kleurwerk ook weer "amazing"!

    Fijne dag,
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zeg,mooi voor in de boom ook, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Marianne dit is super,wat mooi gemaakt zeg.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...