maandag 21 november 2011

Wit kaartje voor Marianne Design


Hoi, hoi allemaal,
Vandaag weer een kaartje met materiaal van Marianne Design.
Ik wilde dit keer eens een hele witte kaart maken. Dat vind ik zo stijlvol.
Dus ben ik begonnen met een wit vierkant dat ik diagonaal heb gevouwen.
Hierop een stukje kant en daarover het gestanste frame dat ik ook nog een keer omgetrokken heb en uitgeknipt. Hierin de cirkel met schulprandje en daar weer een cirkel van SP in die ik een geëmboste achtergrond heb gegeven. Het frame versierd met Hotfixparels.
In het midden de grote bloem met in het midden een roosje. Het is in het echt een veel witter roosje dan zo op de foto.
Aan de zijkant een soort swirl die ik ook weer hem omgetrokken en uitgeknipt. Daarop drie roosjes met blad. Als versiering nog een aantal vlinders die ik ook weer heb afgewerkt met pareltjes.
En een mooie organza strik met hartje.

Hier een lijstje met de mallen die ik heb gebruikt: (allemaal van Marianne Design)
Frame:  Double Frame LR0141
Bloem in het midden: Flower Fantasy LR0128
Korenaar: Decorative Element LR0157
Vlinders: Butterflies LR0157
Roosjes: English Rose LR0162

Dan nog een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Nog een paar en dan zijn het er alweer 300. Wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en op de hoogte willen blijven van mijn creaties.
Ik hoop dat jullie er ook inspiratie vinden voor jullie eigen ontwerpen.

En dan wil ik ook vertellen dan ik met mijn kaartje A little Gift Tilda in de Top 3 ben gekomen bij CES Challenges. Ik vind dat nog steeds een hele eer om uitgekozen te worden.

Deze kaart doet mee  bij:
Hooked on Craft Challenges: Something Punched



40 opmerkingen:

  1. Prachtige witte kaart! Chique en stijlvol...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje! Echt een Marianne kaart! Jij hebt zulke leuke ideeen met die stansen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouww wat is dit mooi zeg
    hij is echt prachtig wat een mooi projeckt

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne , super elegant kaartje !! Wat een hoop stanzen heb je gebruikt. Het is een mooi geheel. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als eerste van harte met het behalen van de top 3.
    Je kaartje is weer een pracht.
    Ik hou zowiezo van wit, maar een witte kaart vind ik helemaal mooi.
    Erg stijlvol geheel is het geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als eerste van harte met het behalen van de top 3.
    Je kaartje is weer een pracht.
    Ik hou zowiezo van wit, maar een witte kaart vind ik helemaal mooi.
    Erg stijlvol geheel is het geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als eerste van harte met het behalen van de top 3.Wat een geweldig mooi kaartje! en Wat een hoop stanzen heb je gebruikt. Het is een mooi geheel

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,
    Hartelijk gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Je kaart is prachtig geworden, zo mooi alles in de zelfde kleur gemaakt. En wit doet het altijd goed.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    Ik ben nog maar net volger bij je en je maakt me nu al blij!!!
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt....bijzonder stijlvol!!!
    Dikke complimenten....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende en stijlvolle kaart! Helemaal mijn smaak, prachtig.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooooo mooi!! Schitterende kaart! Wat heb je dat mooi gedaan met die verschillende creatables! Prachtig, ik blijf ernaar kijken:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg style vol kaartje Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw,wauw,wauw, wat een schitterend geheel!! Prachtig zo helemaal in het wit, erg chique!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. inderdaad, stijlvolle kaart.
    weer een geweldige, schitterende kaart.
    en hoe langer ik kijk hoe meer ik zie wat je je hebt gedaan. WAUW!
    wat veelzijdig.
    prachtig!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog gefeliciteerd met de top 3 plek!
    en het blijft toch een hele eer om je kaart te zien dat die gekozen is? heel begrijpelijk, hoor?! niks mis mee. (: ga zo door!!
    fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi marianne
    nou dit is zeker wat je zegt een stijlville sjieke kaart,TOPPY!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Marianne, met die verschillende creatables, brengt me ook weer op een idee.
    gefeliciteerd met je TOP 3.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw !wat een schitterende mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marianne,
    Een witte kaart????????? ☺☺☺
    Wit is en blijft ZOOOOOO ontzettend SCHITTEREND.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je top 3 kaart.
    @ deze witte kaart is wel heel erg mooi, ik heb ook alle stansen die je gebruikt hebt maar had er nooit zoveel op 1 kaart durven te gebruiken. Een super sjieke kaart !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Marianne Stijlvol is die zeker en wat een hoop verschillende details zeg echt een lust voor het oog PRACHTIG.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een Beautie Marianne, zo chique!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig wit! En gefeliciteerd, hoor met die andere prachtige kaart.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook deze is weer prachtig Marianne.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marianne wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. Geweldig mooi. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooohhhh wat een prachtig kaartje zeg!!! In het wit is inderdaad altijd heel stijlvol, het is écht weer een bjoetie zeg!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Speaking of paper, what paper do you find best for distress inks?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marianne

    Als eerste gefeliciteerd met het behalen van de TOP 3.
    En wat je kaart betreft ja ik vind het echt een JUWEELTJE.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schi te rend. Kan niet anders zeggen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat weer een prachtige kaart! En meer dat terecht dat je in de top 3 bent gekomen! Je kaarten zijn altijd erg mooi en voor mij een inspiratie.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende stijvolle kaart Marianne.
    Zo mooie mallen en details gebruikt.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een beeldschoon kaartje Marianne! Heel mooi zo in het wit en al die prachtige stansjes die je hebt gebruikt, top!

    En natuurlijk gefeliciteerd met je top 3 notering!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterend Marianne!!! Erg stijlvol en mooi om naar te kijken.
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een super mooie en hele chique kaart!! Ik vind kaarten ook altijd zo mooi helemaal in het wit met allerlei mallen gemaakt, echt geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is absolutely stunning. Love all the attention to detail, beautiful.
    Hugs
    Vicki x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow, this is so gorgeous, Marianne! Never tried white on white yet it looks so elegant and festive with all those dies together! You are so creative girl! Wonderful creation!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een BEAUTY Marianne!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beautiful! Just beautiful! Thanks so much for joining us at Hooked on Craft.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh my goodness but this is SOOOOOO BEAUTIFUL! I am almost lost for words! STUNNING, Marianne! I love it! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...