dinsdag 15 november 2011

Tilda with Christmas Tree


Vandaag een Kerstkaartje met het lieve Tilda stempeltje uit de Kerstserie van vorig jaar.
De basis is roze en creme Cardstock. Daarop  groen Pionpapier. Alle randjes zijn bewerkt met de distresser en daarna aangezet met distressinkt. Toen op de naaimachine gestikt en hier en daar een stukje omgevouwen. Over het groene papier heb ik een stukje kant geniet.
Ik vond op de beurs een vel met allemaal kerstliedjes. Dat heb ik nu ook gemat op creme cardstock. Je kan dat zien als de Tag eruit is.
Daarop een stukje Magnolia DP ook weer gemat op cremecardstock.Dit heb ik met foam geplakt om ruimte te maken voor de Tag.
Ook het afdrukje weer gemat op nog een stukje cremecardstock. En met een reep wondgaas op het roze stukje geplakt met foam.


De stempel is ingekleurd met distressinkt. En op de randjes heb ik hier en daar een hulstblaadje gestempeld.  Op de boom en op de grond wat sneeuw gemaakt. Ik heb toch de heattool aangeschaft. In deze wintertijd staat die sneeuw toch zo leuk. Op de randjes van de jas zit ook nog stickles, maar dat is niet goed te zien. In het echt wel hoor.



Onder de strook magnolia zit de tag. Hiervoor een stukje Pion uit mij restjes bak en hierop mijn Kerstwens gestempeld. Op de randjes zit weer de zegelstempel van Eline Pellinkhof.


Twee postzegels uit Pionpapier en hier weer stempels op gezet.


De hartjesswirl van Magnolia uit Kraft gestanst en met roosjes een mooi toefje gemaakt.


Bovenaan nog drie ijssterren met een roze parel erop. Ik heb de ijssterren bewerkt met glimmermist, maar dat kan je niet goed zien.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Zoals jullie misschien meegekregen hebben, ben ik sinds een paar weken in het bezit van de Vagebond. Ik ben er echt heel blij mee. Maar daardoor gebruik ik mijn Double Do XL niet meer.
Hij staat nu boven, maar misschien wil iemand hem wel overkopen.  Zo niet dan zet ik hem op Marktplaats, maar ik bedacht dat ik het eerst maar eens zo kon proberen. Hij is nog geen jaar oud, en alle platen zitten erbij. Ook twee platen om ook embossingmallen erdoor te kunnen doen.
Mail me maar als je belangstelling hebt.


32 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Wat heb je weer een ongelofelijk mooie kaart gemaakt. Heerlijk dat groen ook. Die postzegels en die poststempels vind ik ook super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Marianne, en oh wat is er weer veel te zien geweldig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer genieten,prachtig Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Wat een super leuke kaart.
    Prachtig van kleur, leuk hoor eens geen rood en groen.
    prachtig geheel.
    Je blijft kijken en ziet steeds nieuwe dingen.
    Wat een super machine hé de vagevond, ik ben er ook super blij mee!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marianne
    WAT IS HET WEER EEN PLAATJE!!!!!
    zo mooi om naar te kijken omdat je er zoveel details op heb gezet,schitterend!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een enorm mooi kaartje!!! Helemaal te gek! En die Double Do XL komt helaas net een week te laat, vorige week uit nood een Double Do aangeschaft, sorry!

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n prachtige kaart! Wat een mooie details en de stempel ook weer zo mooi ingekleurd...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende leuke en mooie kaart. Ik ben je volger geworden :)
    Groetjes Priscilla
    http://ukkepukki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne , erg mooie kaart !! Gave kleuren heb je gebruikt , dat roze met best wel fel groen. Heel apart. En erg mooi winters versierd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje weer! Hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart,zo mooi weer ingekleurd dat meisje.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi dit prachtige kaartje Marianne!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh weer zo`n mooie gedetaileerde kaart. super mooi. je hebt er echt weer een hoop werk van gemaakt.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SCHITTEREND!! wat een prachtig kaartje is dit weer. Mooi de postzegels met stempel, lieven kleurtjes, tja gewwon weer een heel mooi geheel!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,
    Jij hebt kant geniet en ik GENIET van mijn kant weer van je SCHITTERENDE kaart ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alweer een pareltje!!! Heel mooi ingekleurd en super afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kerstkaartje met een stoere Tilda met de kerstboom over haar schouder.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Marianne! Wat een aparte kleuren heb je gekozen...supers! Ik kan weer blijven kijken, zo mooi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart heb je weer gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne,
    Ik was al een tijdje niet meer bij je langs geweest vanwege onze vakantie en wat heb ik toch weer veel gemist. Ik heb weer prachtige kaarten gezien en ook deze is weer super, zoveel details en alles zo mooi bij elkaar passend.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind dit weer een echte "Marianne-kaart", helemaal geweldig! Ik herkende hem al als een kaart van jou toen ik hem in het klein in mijn bloglijst zag namelijk (geinig he).Je hebt weer zoveel moois gebruikt en de zachte kleurtjes zijn schitterend bij elkaar.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt zeg geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowww... wat een schitterend geheel weer, heb er eerst 's een poosje naar zitten kijken. Zo'n mooie kleurencombi, super!!!

    En wat is je bloglayout mooi en sfeervol!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooohhh zit weer met m'n mond open naar je kaartje te kijken, alles past weer zo mooi bij elkaar en je hebt je afdrukje weer zoooo mooi ingkleurd, geweldig!!!!!
    Wat heb je trouwens een prachtige blog lay-out zeg, schitterend met die sneeuw!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kerstkaart en jij bent niet vergeten om de label eruit te halen zoals ik LOL. Prachtige kleuren combi en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het was weer een genot om naar je mooie kaartje te kijken, prachtige details en kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is je kaartje weer schitterend Marianne.
    Jij mag wel wat zeggen van mij, jij bent ook goed bezig.(lol)
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooo...schitterend!!
    die kleuren....prachtig.
    mooie geheel gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Er is weer zoveel te zien op je kaart, echt supermooi!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow wat een super kaart! Ik blijf me erover verbazen hoeveel er op een kaart past en dat het ook nog een mooi geheel blijft.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Marianne. Geweldig mooi.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...