woensdag 9 november 2011

Magnolia twisted Easel Card


Hallo allemaal,
Mijn voorraad Kerstkaartjes begint gelukkig gestaag te groeien. Op verschillende blogs zie de de aftelgadgets al met het aantal dagen tot kerst. En dat waren er echt minder dan ik had verwacht. Trek daar van af de dagen voor kerst dat je de post de deur uit wil hebben, en toen realiseerde ik me dat ik op moest schieten.
Maar hier is er weer één. Een twisted Easel Card. Dat modelletje stond al een tijdje op mijn to do lijstje en ik heb me er maar eens aan gewaagd. Het model viel me ontzettend mee om te maken. Het kostte me alleen één basiskaart omdat ik de vouw aan de verkeerde kant had gemaakt. Tilda wilde ik niet van de kaart af laten kijken. Zelfs na het maken van een kladje ging het bijna nog fout haha.
De basis is dus blauw en wit cardstock. Daarop zit DP van Maja uit de nieuwe collectie.
Het DP papier heb ik op het witte cardstock gestikt, nadat ik alle randjes met distressinkt heb bewerkt.

Tilda is ingekleurd met distressinkt. Ik heb deze keer een stempel gekozen uit een oudere Kerstserie, maar ik vind haar zo leuk. Het afdrukje uitgestanst met de ovale nestabilitie van Spelbinder en deze gemat op de scalloped oval van SP. Op het randje stipjes gezet met de pearlen pen.
Ook nog een aantal ijssterren van Marianne bewerkt met glimmermist en blauwe stickles.
Een brad erdoor en op één een roosje.
Stempel in het hoekje is uit de lijn van Eline Pellinkhof. Ik vind die zo leuk, net of het een echte gestempelde kaart is.

Op de onderkant wederom een label gestanst met SP en daarop een tekststempel van de Action.
Een strikje met bloemhart en wat blauwe roosjes.


Deze keer ook de achterkant gedaan, omdat die ook goed in het oog valt. Dit is ook een ijsster van Marianne Design met daarop mijn naamstempel.

Hier nog een foto vanaf de andere kant.

Hier zie je de label die ik onder het afdrukje heb gedaan. Hier staat mijn kerstwens op en ik heb de randen lekker met witte verf bewerkt. Dat heb ik ook op enkele hoekje van de kaart gedaan, om het een beetje een winters effect te geven. Wit kantje erdoor en wat poststempels.

Het was leuk om dit model eens te maken, en ik denk dat er nog wel eens zo'n vorm voorbijkomt.
Zoals altijd ben ik ontzettend benieuwd naar jullie reacties.

Vanmiddag ga ik nog lekker aan de knutsel met een aantal andere projectjes. Die gaan jullie vast wel weer voorbij zien komen.

Deze kaart stuur ik in bij:
Creative Inspirations: All Stitched up


40 opmerkingen:

  1. Wauw Marianne al weer z'n prachtige creatie!! als je hier de challenges niet meer mee wint dan weet ik het ook niet meer...
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Het is weer een pracht van een creatie geworden. Ook een leuk model kaart heb je ervoor gebruikt, zal ik ook eens proberen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pareltje, zo mooi van kleur. Erg leuk model easelkaart. Een toppertje weer.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!!!! Wat een prachtige kleuren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n prachtige kaart! Zoveel mooie details...wauw wat mooi...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw deze is echt prachtig! Met elk kleine detail dat perfect past op je kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Marianne,
    ich bin wieder einmal begeistert. Die Karte ist ein kleines Meisterwerk. Ich wünsche Dir eine schöne Zeit
    ganz liebe GRüße
    Lissy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Marianne! Zoveel mooie details, helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww... wat een geweldig kaartje weer! Als je hier niet mee in de prijzen valt, dan weet ik het niet meer hoor. SCHITTEREND!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja hij is weer helemaal geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW!!! dit is geweldig!
    prachtige kleuren en je details....heerlijk om naar te kijken.
    bij jouw zijn de kaarten ook een kunstwerkje!!
    je afdrukje heb je ook zo mooi afgewerkt.
    schitterende kleur en zo passende papier. tja, en dat gaas....geweldig hoe je die weer in hebt verwerkt.
    zo'n mooie kerstkaart wil iedereen wel in de bus, zo uniek.
    die handmade stempel blijft ook zo leuk!!
    dank je wel voor je reactie, het verbaasd mij telkens weer,dat mijn tekeningen leuk wordt gevonden. zo zie je maar wat onzekerheid/eigenwaarde doet want ik vind zelf dat er nog anderen zijn die veel beter kunnen.
    en dat er toch een aantal mijn plaatje hebben "meegenomen".....verrast mij echt.
    voor de rest van je mooie tip...heeft z'n tijd nodig. druk gezin,boerderij enz.
    en nu even een lampion aan het maken samen met mijn kinderen, er is altijd wat...dus niet altijd tijd voor het ontwerpen en dan zijn de gewone stempels wat makkelijker.
    succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning colours and the layout shape is fantastic, I love all your details and that gorgeous charm, thanks so much for joining us this week at Magnolia Down Under!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke vorm! En het "gebrek" aan ruimtelijk inzicht wordt meer dan gecompenseerd door je inzicht in alle andere onderwerpen: kleur, lay out, afwerking, inkleuren. Je kaartje is weer om in te lijsten! Daar valt een verkeerde vouw bij in het niet.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht van een kaart MARIANNE.
    Echt schitterend mooi.
    Met deze kaart val je zeker wel in de prijzen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi marianne
    je schrijft dat je heb lopen stoeien om het goed en mooi te krijgen,nou al je moeite is het zeker waard wat een prachtige kaart!!!!!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Marianne!
    AUW, this is so beautiful! Love, love, love it :) Stunning and beyond colouring and loads and loads of utterly gorgeous details :) Love the cute sentiment too :)
    You are amazing girlie!

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh wowwww Marianne,wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt.
    Lief die stempel,en weer zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oohh wat een snoepje je kaart Marianne, leuk van kleuren en zo veel verschillende details Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja hoor....daar is ze weer met een pracht van een kerstkaart!!! Super...alles klopt weer! Ik ga de deadline om iedereen een zelfgemaakte kaart dit jaar echt niet halen:-( Ik kom tijd en handen te kort.....snif!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart! Ik ben blij dat ik jouw blog heb gevonden. Breng je die inkt aan met en gewone penseel?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is ie weer prachtig Marianne.
    Zonde om zomaar aan iemand te versturen hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie kaart Marianne, zoals altijd wel! Mooie kleuren en een heel leuk model. Prachtige details erop, in een woord Schitterend! Ook het kanten achtergrond is mooi erbij. Dit is weer een prijs winnaar denk ik zo!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend geheel is dit weer geworden. Prachtig zoals jij je details allemaal verwerkt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh Marianne wat heb je weer een kunstwerkje gemaakt! Echt een super leuk model en alle details weer perfect op elkaar afgestemd, ik ben er helemaal verliefd op....

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is weer een prachtige kaart!! Een plaatje!! En wat kan jij die stempels toch prachtig inkleuren!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt, alles is mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige creatie weer Marianne, geweldig!!!!! Wat een mooie details, schitterend zeg!!! Dat stempeltje vind ik inderdaad ook één van de mooiste van vorig jaar, echt een lieverdje!! En je hebt haar weer zoooooooooooooo mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Marianne ,om te kwijlen zo mooii is je kaart weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatje van een kaart zeg en het model is zo ontzettend leuk.
    Mooi ook deze Tilda van de oudere serie.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Maianne,

    Je hebt van de twisted easel card echt iets bijzonders gemaakt. Mooi van kleur (echt winters sfeertje), veel leuke en mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart weer , Marianne , en een super leuk model. Prachtig kleurgebruik. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterend kaartje heb je weer gemaakt marianne. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WOW WOW WOW and yet another WOW - this is GORGEOUS!
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. geweldigggggggggggg je zit in de top 5 met deze prachtige creatie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A beautiful card hun! Thanks for taking part in our All Stitched Up Challenge over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog this week! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gorgeous, thanks for playing along with us at creative inspirations this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful easel and stunning work, thanks for joining Creative Inspirations this week

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marianne! Echt hele mooie kleuren....geweldig! Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...