maandag 28 november 2011

Let it snow!


Goedenavond allemaal,

Al ben ik een eind op weg, helemaal klaar ben ik nog niet me de kerstkaarten.
En heel lang duurt het niet meer, voor ze de enveloppen in gaan en de deur uit.
Vandaag dus weer een Kerstkaartje gemaakt. En dat is beslist geen straf hoor.
Wat kan een mens zich heerlijk uitleven met sneeuw, glitter, sterren enz.
Dit keer een shakerkaart met sneeuwballetjes.

Als basis heb ik blauw en wit cardstock gebruikt. Daarop DP van Maja Design.
In het midden een vierkant ook met blauw cardstock en een stukje Maja DP.
Alle randjes gedistressed en bewerkt met distress stain.
Toen alles gestikt en hier en daar een stukje omgevouwen.


Het afdrukje ingekleurd met distress inkt en de randjes van de jas en muts en liqued snow gemaakt.
Toen een scalloped ovaal van SP met daarin een gewone ovaal en dit door mijn machine gedaan.
Een stukje mica erachter en toen op de randjes foam gedaan. Wel 3 laagjes, want door de bontrandjes moest het wat hoger worden.
De sneeuwballetjes ertussen en het afdrukje erop. Toen vond ik de zijkant niet mooi door al het foam en dus een organza lintje eromheen met strik bovenaan. Aan de strik zit een ijsster.
Op het midden een Doily gelegd een onder het shakergedeelte ook nog een stukje wondgaas.


Zo kan je wel aardig zien dat het best wel een heel pakketje is geworden.
Twee postzegels erop en de ijssterren gemaakt met de creabilities van MD. Hier een mooie parelbrad doorgedaan en afgewerkt met glimmermist.


Een swirl en roosjes. Ook hier kan je zien dat ik op de hoekjes sneeuw gemaakt heb.


Hier nog een foto met de Tag die onder het afdrukje zit. Hierdoor een kantje, lintje en pareltlintje.
Afgewerkt met een roosje.

Zelf vind ik het een leuke kaart geworden. Ben benieuwd of jullie het met me eens zijn,  haha.

Deze kaart doet mee bij:
TOMIC: Vintage and Lace
OLLCB: Lots of Sparkle
Creative Inspirations: Winter Colours

49 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marianne!!
    Echt heel mooi!!
    Een fijne week en nog veel plezier met het maken van je kerstkaarten.
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee wat mooi, en zo'n heerlijke ijzige kleurtjes! schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke kaart geworden! Hij is inderdaad wel wat dikker geworden, maar je hebt de lelijke randen heel mooi weggewerkt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elle est superbe cette carte ! Originale et très bien réalisée. Bravooo - J'aime aussi beaucoup la déco de ton blog ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeetje wat heb jij het in je vingers zeg!!!!
    Ooit....op een dag...hoop ik ook nog eens zo'n mooi kaartje te kunnen maken.....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marianne,
    Laat ik het zo zeggen.....ik zou het helemaal niet erg vinden als er voor de Kerst zo'n SCHITTERENDE kaart op de deurmat zou vallen ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is tie prachtig Marian echt weer zo,n geniet kaartje!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat in vredesnaam moet ik hier nu weer van gaan zeggen.... SCHITTERND!!! Ik heb ook een half afgemaakt shakerkaartje liggen...moet ik morgfen maar eens proberen af te maken!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wauwwie, wat een beauty Marianne!
    Ik ben gek op die zachte kleurtjes.
    En zulke lekkere volle bewerkte kaarten.
    Prachtig gemaakt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh wauwwie, wat een beauty Marianne!
    Ik ben gek op die zachte kleurtjes.
    En zulke lekkere volle bewerkte kaarten.
    Prachtig gemaakt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjeempie, wat MOOI!! Zo leuk een schudkaartje met sneeuw, lekker een winters sfeertje! Weer veel op te zien. Je zal zoiets maar op je deurmat vinden met de kerst............
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een geweldig mooie kaart is dit Marianne. Echt super mooi!!!!
    Je mag hem gerust naar mijn toesturen hoor mocht je hem overhebben (lol)
    Maar hier ben je toch wel een hele tijd mee bezig.
    Dit maak je niet even.
    Maar dan heb je wel iets geweldigs moois.
    Ik ben er helemaal weg van.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij gaat ook maar door, geweldig om (bijna) iedere dag zoveel moois langs te zien komen. Ook deze is weer SCHITTEREND MOOI!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohh hij is echt SUPER schattig!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi marianne
    wat een schitterende kerstkaart!
    wil mijn adres wel geven hoor!(grapje)!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit weer een schitterende kaart! Alles is weer zo mooi...Ik ben op zoek naar die sneeuw...waar doe je dat mee, als ik vragen mag? Ik wil dat ook wel eens toepassen op mijn kaarten...deze kaart is in ieder geval weer super!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ik ben het niet met je eens hoor. Het is geen leuke kaart...
    Hij is gewoonweg te mooi.Hi, hi. Echt prachtig met al die mooie blauwe details. Schitterend kunstwerkje weer geworden.
    Groet,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kun je wel afstand doen van al die schitterende kaarten en straks in zo'n leeg werkkamertje zitten???? Zijn al je kerstkaarten zo???????? Niet te geloven, de post zal super blij met je zijn en de ontvangers ook!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Marianne mooie bloemen echt een pronk stukje Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful Card and special coloring!
    xox Julia Sáddi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. alweer zo'n schitterende kaart Marianne! een genot om naar te kijken:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow Marianne, en ze worden steeds maar weer mooier en mooier, kan het nog mooier????
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Oh Oh, wat schitterend weer zeg, prachtig!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooi kaartje Marianne.
    Net als Wilma zegt,ik zou ook geen bezwaar hebben als zo'n prachtig mooi kaartje bij mij op de deurmat viel.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk? Ik vind hem helemaal geweldig! Prachtig gedaan! Mijn eerste ouderavond zit er al op, maar als ik thuis kom moet ik toch meteen even bij jou op het blog kijken. Nu kan ik weer lekker slapen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A beautiful card!! Cute Tilda and lovely details!

    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik ben het niet met je eens, hij is niet gewoon leuk geworden hij is schitterend geworden.
    die kleuren zijn weer zo mooi, en die details en en en eigenlijk alles is er mooi aan.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooie kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Marianne, this is just awesome. Beautiful details. your coloring of this swet Tilda is fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een beaty weer, echt geweldig, wie wil die nou niet ontvangen, die sneeuwbolletjes zijn ook heeelll leuk, waar kan je die kopen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het echt een prachtig kaartje, de kleuren en al die details, echt schitterend. Ik sla hem weer op in mijn mapje Inspiratie!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik kan niks anders zeggen dan...
    GEWELDIG!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg mooie kaart weer , Marianne. Prachtige details. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohh wat een mooi kaartje Marianne, ik denk dat je hier wel even druk mee bent geweest. Het heeft ook echt een winterse uitstraling, mooi hoor!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb je hier weer een schitterend geheel van gemaakt en zoveel moois om te bekijken het lijkt me geweldig om zo'n mooie kerstkaart te mogen ontvangen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterend gemaakt Marianne,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een super mooie schudkaart in hele mooie kleuren en geweldige details!! Het nadeel van de schudkaart, de zijkanten het je goed opgelost met het lintje, goed idee! Het is weer een TOP kaart Marianne!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Marianne,in een woord weer een super creatie.Jjj geeft een mens inspiratie,

    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow a stunning card.Thanks for sharing this with us at OLL.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh, this one simply screams : "Let it snow, let it snow!!!" And I'm so sad because we will not have any snow here for Christmas; or that's what they say:(
    Love this sooooo much! You put everything together so wonderfully; the shaker part is one of my favorite techniques in cardmaking, so I simply adore this! Love all the embellies you tucked in all over; I'm among those who like them with as much embellies as possible...lol. So this lil card here is just perfect for my taste!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. This is the MOST gorgeous card !!! What are those "snowballs" inside the oval. LOVE the look & love everything on this wonderful creation.
    Hugs, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hello
    I love your creation and I took great pleasure in participating in this challenge this week
    I hope you will like my creation:
    http://helicolors.canalblog.com/archives/2011/12/03/22867940.html
    See you soon
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Marianne, your card is absolutely beautiful, everything looks just gorgeous !!!
    What kind of snow did you use for the jacket?
    Enjoy the weekend, hugs
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige kleuren!!! Heel erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. This is just so beautiful Marianne! I love it!
    Thanks for entering our 'Lot's Of Sparkle' challenge at Ooh La La!
    Lizy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. It has been much too long since I visited your fabulous blog, Marianne. I am hoping to do better this year! I had to come back and look at all of your work although I won't be able to comment on every project, I had to stop and comment on this one because it is oh so beautiful. Fabulous colour work and wonderful layers and texture and distressing. BEAUTIFUL! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Erg mooie kaarten gemaakt een compliment voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...