maandag 10 januari 2011

Simply Gorgeous for challenge # 93 bij Stamptacular Sunday Challenge


Met deze kaart wil ik mee gaan doen aan de sunday challange bij Stamptacular.
Ik vond het leuk om een opgegeven sketch te gebruiken.
En omdat ik van jullie zoveel lovende berichtjes krijg over mijn kaarten, durf ik het wel aan.
Trouwens dank jullie wel voor al die berichtjes. Ik vind het zo leuk om ze allemaal te lezen.
Uitendelijk blog ik nog niet zo lang, maar vind het ontzettend leuk.
Maar nu de kaart.
De stempel is een digitale Simply Adorable, die ik dit weekend aangeschaft heb bij Funky Kits.
Ze is gorgeous. 


Verder heb ik me aan de sketch gehouden.
Twee lintjes langs het middengedeelte, waar ik hotfixpareltjes op heb gezet.
Drie roosjes en een strik met kettinkje en bedel.
Ik ga de kaart nu proberen te plaatsen.



4 opmerkingen:

  1. Wauww zeg...ik weet niet hoe lang je al kleurt maar het is prachtig!!
    De hele kaart is trouwens schitterend!!

    Liefs Janet

    p.s. mijn dochter heeft weer plezier op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne

    What an absolutely adorable card, that image is so sweet and it all works so well in the pretty lilacs.

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday this week and good luck.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Marianne, wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt! Schattig met al dat lila en het stempeltje is ook zo mooi ingkleurd. Leuk dat je deze week meegedaan hebt aan onze challenge bij SSC, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even op je blog zitten kijken mooie kaarten maak je

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...