zaterdag 1 januari 2011

Happy New Year !!! en mijn favorieten.


Lieve allemaal,

ik wil jullie langs deze weg het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Hopend het maar een heel gezond, gelukkig en creatief  2011 mag worden!!!
Op een aantal blogs zag ik het idee om je leukste creaties van het afgelopen jaar nog eens op een rijtje te zetten. Dat vind ik een geweldig idee.
Daarom ook hieronder mijn toplijstje van 2010.
Ik ben dan nog wel niet zo lang aan het bloggen, maar heb uiteraard wel een aantal favoriete kaartjes of creaties.

Mijn top 10:


















Als je dan zo eens door je kaarten heen gaat, zitten er behoorlijk veel tussen die je zelf mooi vindt.
Het was dan ook best nog moeilijk kiezen.
En dan heb ik nog niet eens een heel jaar om uit te kiezen.
Maar ik heb ze allemaal met plezier gemaakt en hoop er nog vele te maken met plezier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...