vrijdag 14 januari 2011

Kaart voor challenge 51 bij Sugar Bowl.


Gisteravond deze kaart gemaakt, die ik wil insturen voor een challenge 51 bij Sugar Bowl.
Ik vond het een leuke sketch en af en toe is het wel leuk om volgens een sketch te werken.
De stempel is een digitale van Simply Adorable.
Ik vind ze zo lief. Ze herinneren me aan mijn poppen uit mijn jeugd.
Het inkleuren is met Copic Markers gedaan en omdat in de stempel de schaduwen al zijn aangegeven is het inkleuren niet zo moeilijk.


Weer gewerkt met lila kleurtjes, omdat ik het een mooie kleurencombinatie vind,maar ook omdat dit  de restjes waren van van de week die ik aangevuld heb met een hartjes achtergrond uit de Double Do. Bewerkt met distressinkt.
Lintje, bloemetjes en pareltjes maar dat spreekt voor zich.
Kettinkje aan het strikje en straks stuur ik hem in.




7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marianne, mooi in deze lila tinten ja en de afbeelding is echt een schatje, je heb het heel mooie in gekleurd.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Lovely colours and very nice embellishments.

    Have a nice weekend

    Anna-Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a lovely card, beautiful coloring and very sweet image.
    Thanks for visiting my blog the other day.
    Groetjes Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje weer!
    Hele mooie kleurtjes en dat stempeltje is echt geweldig.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt helemaal super!!! Prachtige kleuren.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a gorgeous card Marianne. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Marie. Love your colours, fab flowers and your metal embellishments. Aren't these new stamps fab?!
    Thanks for taking part in the Sugar bowl challenge.
    Erika x.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...