zaterdag 29 januari 2011

From the heart!


Hallo allemaal,

Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Het zonnetje schijnt heerlijk naar binnen! Wat ziet alles er dan vrolijker uit. Nou, ik hoop dat jullie ook vrolijk worden van deze kaart. Het is wederom een afdrukje van georgeous girls van Sugar Nellie. Ook een afdrukje op internet gekocht.
Dus ingekleurd met Copic markers.

Gebruikte kleuren:
gezicht:E21-00-0000- R20
Haren: E44-43-40
Jurk en kousen:RV93-91-0000
schort:B93-91-0000
Laarzen:T4-2-0
schaduw: W 3-1-00


Verder deze keer een groot tuiltje bloemen erop.
Ik heb zulke mooie nieuwe, dat ik bijna niet wist welke ik allemaal erbij zou plakken.
Maar toen was mijn kaartje aardig vol, dus alleen nog een tekst erbij en een strikje.
Op het afdrukje wat pareltjes om het geheel een beetje op te halen.
Ga lekker genieten van het mooie weer, doe ik ook, en wie weet tot gauw.


1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart marianne, heerlijke kleuren en da zo,n mooi bos bloemen erbij geweldig.
    Hier schijnt de zon ook heerlijk dan ziet de wereld er toch weer heel anders uit.
    Fijne zaterdag.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...