zondag 10 oktober 2010

Van harte gefeliciteerd!

Vandaag is mijn nichtje jarig.
Omdat ik het niet leuk vind om geld zomaar te geven, heb ik een cadeauenveloppe gemaakt.


De stempel Sweet Tilda heb ik ingekleurd met copic markers.
gezicht: E 13-11-00-000 en R20 voor de wangen
schort: RV 34-32-10-0000
jurkje: BG 13-32-10
schoenen: E 55-31-42
haar: E 57-55-31-42

Daarna uitgeknipt en met foam om wat diepte te krijgen op een label met achtergrond gemaakt met de double do XL.
De rand van de label afgewerkt met distresinkt chestnut roan.
In de enveloppe een kaart met hartelijk gefeliciteerd en een vakje voor geld.
afwerken met een strikje wat roosjes en strasstreentjes. Twee pareltjes op de schoentjes en het resultaat mag gezien worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...