donderdag 28 oktober 2010

Kerst: Flying Tilda

Hallo allemaal,
Hier een kerstkaartje met mijn nieuwe magnolia stempel uit de nieuwste collectie.
Ik vind haar helemaal geweldig.
Je kan er zoveel kanten mee op.
Vandaar dat ik nu alvast twee voorbeelden wil laten zien. Er zullen vast meerdere volgen.

Uit de witte kaart heb ik een cirkel gehaald.(met mal van Nellie Snellen door de Double Do XL)
Daarna met een mal van Marianne Design een sier cirkel door de Double Do.
Uit deze laatste ook weer dezelfde cirkel gehaald als uit de witte kaart.
Dan de siercirkel over het rondje in de witte kaart en zie het resultaat.
Plak wel voor je de cirkel op de voorkant plakt ook het touwtje ertussen waarop het engeltje moet komen.
Dubbele rand eronder met de Martha Stewart pons.


Tilda is deze keer ingekleurs met distressink.
Het is een van de eersten die ik zo inkleur, dus er zijn voor mij nog wel een aantal verbeterpunten.
De gebruikte kleuren weet ik ook nieet meer. Ik moet er nog aan wennen om die op te schrijven.

Aan de binnenkant ook een mooi papiertje geplakt met daarop weer de mal van Marianne Design met daarop een Kerstwens.

Zal proberen vandaag ook het andere voorbeeld te plaatsen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...