vrijdag 15 oktober 2010

Tilda with tulips


Omdat ze zo leuk zijn om te geven, heb ik nog een cadeauenveloppe gemaakt.
Je  hebt nodig:
een reep papier van 26cm bij 16cm.
Ik heb Pretty paperbloc Eline's huis: In the meadow gebruikt.
Ril deze op 7cm en 19cm.
Snijd dan van de twee flappen de bovenste 6cm weg.


Snijd dan een reep papier van 12cm bij 8 cm.
Ril aan de lange kant op 1cm. En vouw deze om. Dit wordt de plakstrip.
Maak de bovenste hoekjes rond.
Je kan nu alle kanten gaan beplakken .
Plak de omgevouwen rand en de twee zijkanten op het middengedeelte.
Er ontstaat nu een vak. Hier kun de of een label in doen of geld.


Knip dan een stuk lint van zo'n 50cm.
Zet dit op de voorkant(waar je later je stempel plakt) en op de achterkant met tape vast.


Mijn stempel heb ik met foam op lint gezet.
Het lint is achter het rechthoekige frame (uit de double do xl) vastgezet.
Het hele plaatje weer op een sierframe (wederom uit de double do).
Dit plak je op de linkerflap. Kijk eerst even waar je het wilt hebben.
Daarna en een bloem en wat strass en pareltjes en zie het resultaat.
Kleurnrs van de stempel:
gezicht: E13-11-00-000-R20(wangen
Schort: C5-3-1-00
Sokken en bloesje: B95-93-91-0


Als laatste ook achterop het lint vastgezet met siercirkels van Nellie Snellen.
Ik hoop dat het duidelijk was en dat jullie er net zo'n plezier in hebben als ik had tijden het maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...