maandag 18 oktober 2010

Sieradendoosje


Omdat er nogal eens wat oorbellen los liggen en ik dan de achterstukjes kwijt raak, bedacht ik me om een leuk opbergdoosje daarvoor te maken.
Ik heb hiervoor een houtendoosje (bv bij Xenos) gebruikt.
Dit in een oudrose kleur geverfd. Eerst wilde ik het met papier beplakken, maar dan gaat de deksel er niet meer op.
Toen aan de onderkant een randje geplakt. Hier gebruik ik een lijmpistool voor dat plakt het best.
Op de onderkant mijn dunste foam geplakt en hierover een ronde nestabilitie waarvan ik het randje met bruine distress inkt heb bewerkt.
Dan een lintje om het doosje.



Het randje van de deksel kan je wel met papier beplakken.
Ook op de deksel een kantje geplakt net zoals op de onderkant.
Nestabilitie op faom en toen versierd met blaadjes en een roosje.
Veel plezier ermee.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...