dinsdag 18 januari 2011

Toch maar wel.


Dit is het uiteindelijk geworden. En echt ontevreden ben ik niet hoor.
Dankzij een tip van Janet heb ik het afdrukje een beetje kunnen opknappen.
De volgende keer als ik met lichte kleurtjes kleur, geen donkere randen.
Weer wat geleerd.



Stempel ingekleurd met distressinkt
gezicht:tattered rose, antique linnen, vintage photo
haar: brushed corduroy, vintage photo, antique linnen
jurk: peeled paint, victorian velvet, aged mahogany
schort en broek: tumbled glass
schoenen: pumic stone en black soot




5 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superkaartje geworden.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schat van een kaartje Marianne, niets mis mee hoor Prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar Marianne hij is super geworden hoor en je kan zeer tevreden zijn over het eindresultaat.
    En ja, zo leren we elke keer weer iets.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou..niks mis mee toch !?!

    Ik vind hem weer heel erg mooi geworden!!!

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal niks mis mee ziet er goed uit.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...