maandag 17 januari 2011

Beterschap met Sarah Kay


Vorige week heb ik dit kaartje gestuurd naar de vriendin van mijn oudste zoon.
Zij was al een aantal dagen ziek. Nu ze hem heeft onvangen kan ik hem plaatsen.
Het is een soort uittrekkaart.
Ik heb een langwerpig stuk papier gedeeltelijk dubbelgevouwen en vastgeplakt met foam zodat je kaart en makkelijk in kan.


Zo kan je het beter zien. Ik heb hier, na het distressen ook nog een stempel gezet.
Zo ook op het labeltje. Eerst de label in de nestabilitie gedistressed en daarover een soort swirlstempel.



Het afdrukje is een stempel van Sarah Kay ingekleurd met distressinkt. Ook hier op de randjes nog een stukje stempel gezet.



Dit is de achterkant van het beterschapkaartje. Hier kan je evt. nog een boodschapje opzetten of je naam.
Ik vond de reactie erg leuk. Oh, er kwam een wat dikkige enveloppe met de post en toen wist ik het eigenlijk al een beetje. Dat moet vast een kaart zijn van jou. Want die zijn nooit plat.
Ze vond hem erg leuk en hij staat op de kast te pronken. Ze is inmiddels gelukkig weer beter.




4 opmerkingen:

  1. Prachtige kart Marianne, mooie kleuren en het modelletje is echt heel leuk.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wil er als ie ziek is niet zo'n prachtige kaart ontvangen. Daar knap je direct van op.
    Het is weer een schitterende kaart geworden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje.... wat supermooi!!!
    Ik hou erg van blauw, dus ik vind deze echt helemaal schitterend. En zo mooi gedaan met die grote label en al die leuke swirlstempels.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart weer!!
    En ook een heel leuk patroon!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...