vrijdag 7 januari 2011

Good friends are like stars!


Hier is mijn eerste waxine lichtjes kaart.
Bestemd voor mijn beste vriendinnetje. Ze staat altijd voor me klaar, vergeet me nooit en verzint regelmatig gezellige dingen om te doen en zeker op die momenten dat ik dat even nodig heb.
Doe voelt ze zowat feilloos aan.
Hij ligt al een poosje klaar, maar dit weekend krijgt ze hem.
Het patroon heb ik van de site Create4fun.
Sweet Tilda is ingekleurd met Distressinkt.
De exacte kleuren weet ik niet meer precies.
Het papier is van Tilda en vind ik geweldig mooi.


De omslagrand is gemaakt met een pons van Marthe Stewart.
Het randje van het envelopje heb ik nagetekend van de nestabilitie die ik gebruikt heb bij het venster van de waxinelichtjes en uitgesneden.
De tekst kwam ik tegen op internet en vond ik heel toepassend voor deze gelegenheid.



Het label hen ik gemaakt van de achterkant van de zwarte roosjes. In model geknipt, een gaatje erin met een lintje waar een klavertje vier bedel aan hangt.
Ook de tekststempel is weer gedaan met dezelfde nestibilitie en het randje gedistressed.



Om het af te maken zit achterop deze "handtekening" van mij. Zelf gemaakt met de computer. Op de voorkant zit er ook één met een andere tekst.
Ik vond het een heel klusje, maar ontzettend leuk om te doen. Er zullen er dus best nog meer volgen.



4 opmerkingen:

  1. Ze zal er vast heel blij mee zijn ,hij is prachtig!

    Groetjes san.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig waxinelichtjes kaart!!!

    en die naamstempel is ook goed gelukt!!
    Ik heb er ook een zelf gemaakt en die print ik altijd achterop mijn kaarten. Ik maak eigenlijk altijd 13.5 x.13.5 cm kaarten.
    dus dan kan dat.
    Fijn weekend,

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart, daar zal je vriendin vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fab card darling can you try to link your card next time not your blog so its easy for me and my DT girls to find your entry thanks, also can you concider turning off your word verification as it take the fun out of blogging and leaving comments and you will also get so many more comments if you turn it off thanks
    Thanks for joining us at the Totally Tilda challenge this and I hope you'll join us for many more
    Hugs Susie Sugar x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...