donderdag 2 december 2010

Sweet Dreams II


Hoi allemaal,

Nog een kaartje gemaakt met dit lieve stempeltje.
Ook nu weer ingekleurd met distressinkt.
In plaats van het stempeltje op de cirkel te plakken, heb ik nu uit de frame cirkel het binnenste rondje eruit gesneden en dus de rand op het plaatje geplakt met foam stukjes.
Nu lijkt het net een schilderijlijstje.




gezicht: tattered rose, antique linnen, vintage photo
jurkje: weathered wood, tumbled glass
haar: brushed corduroy
schaduw: weathered wood



Een dubbele strik gemaakt met een zelfgemaakte easy bow.
Wat witte en blauwe roosjes, drie geponste blaadjes die ik wat blauwig heb gemaakt.
Weer die leuke hotfix pareltjes in het blauw erop.

Ik denk dat mijn volgende kaart weer eens een andere kaart gaat worden.
Ik heb nog zoveel leuke stempels en digiafdrukjes en ik ben eigenlijk wel weer eens aan iets anders toe als Kerstkaarten.
Buiten is het toch koud, maar wel mooi met al die sneeuw en ik ga dus lekker aan de knutsel bij de verwarming.
Tot gauw.




1 opmerking:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...