vrijdag 10 december 2010

Kerststukjes

Hoi allemaal,

Ditmaal geen kaartje omdat ik druk bezig ben geweest om ons huis in de Kerstsfeer te brengen.
Dat houdt in(voormij) eerst poetsen en zemen, boom versieringen en kerststukjes.
Ik vind het leuk om die zelf te maken.
Lekker naar het tuincentrum, inspiratie opdoen, groen uitzoeken enz en dan thuis aan de slag.
Wat een walhalla is zo'n tuincentrum. Je wordt er zo hebberig van.
Maar zie het resultaat van mijn huisvlijt.
Laat me het aub weten wat jullie ervan vinden.
Strak nog een poosje voor Mien Dobbelsteen spelen en vanmiddag hopenlijk weer een kaartje, want ik heb een idee en dat moet er uit.
Succes allemaal met de voorbereidingen voor Kerst.

Tafelstuk met lichtjes.






Een Kersttaart








1 opmerking:

  1. Hoi Marianne,

    Ja..ik zie het al...van alle markten thuis!!
    Wat een supercreaties!!
    Je bent er verder mee als ik...heb vandaag gesopt raampjes gelapt en de kerstboom gezet en versierd met mijn nieuwe versieringen.
    Dit keer veel roomkleur met glitter...
    maar goed...de bloemstukken moet ik nog maken.
    Als het lukt zet ik ze ook even op mijn blog.
    Fijn weekend verder,

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...