donderdag 2 december 2010

Mo Manning

Zoals gezegd vanmorgen, hier een ander kaartje dan een kerstkaartje.
Weer een digitale stempel van Mo Manning gebruikt.
Wat zijn ze leuk hè!


De foto is alleen niet zo scherp, maar 's avonds fotograferen valt ook niet mee.
Ook hier weer een frame randje op het plaatje geplakt, omdat ik dat wel een leuk effect vind geven.
Ik heb hier een langwerpige kaart van gemaakt. Dat is volgens mij ook het leukst omdat het afdrukje ook rechthoekig is.
Je ziet, ook weer hotfixpareltjes gebruikt.
Er zit nog geen wens oid op, want ik weet nog niet waarvoor ik deze ga gebruiken.
dan is het handiger om later de tekst erbij te doen.



Deze keer is het afdrukje ingekleurd met copicmarkers.
Ik weet niet meer precies welke, want ik moet mezelf er nog aan wennen om direkt op te schrijven welke kleurnummers ik gebruik.
Ook de naam van het papier weet ik niet, want ik heb die los gekocht, maar volgens mij is het Tilda papier.

Mijn tweede kaart van vandaag is ook bijna klaar en die komt dus in het weekend.
Maar dan zijn er ook weer veel "Klaas"vieringen, dus of ik echt tijd over houd moet ik nog zien.
Eerst morgen surprises met de kids van mijn klas op school.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...