maandag 27 maart 2017

Inkleuren met de Molotow Aqua Twin Markers.



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien, hoe ik een afdrukje inkleur met de Molotow Aqua Twin Markers/



Ik zet met de beitelpunt van mijn marker enkele strepen inkt op een plastic sheetje.
Dit neem ik op met een vochtige squeeze pen 1mm.


Ik breng een eerste laagje inkt aan, daar waar ik de kleur het donkerst wil hebben en veeg dit uit naar de plekken waar ik het lichter gekleurd wil.
Gelijk ga ik dan verder met de groene kleur. Omdat het nog niet droog is mengen de kleuren beter.
Dus ik kleur eigenlijk blad voor blad.

De grote roos is klaar vwb mijn markers. Straks ga ik accenten aanbrengen met Derwent Inktense potloden.  De keine roos heeft nu alleen nog een rose eerste laagje.


Je ziet nu dat ik in de linkerroos ook groen aangebracht heb, en de rechterroos een eerste laag rose,


Nu is het blad aan de beurt. Deze zijn ingekleurd met mijn Aqua Twin Markers. Hiervoor heb ik groen gemengd met wat grijs en bruin.
Later krijgt dit groen ook accenten met Derwent Inktense potloden.


Het grote blad ingekleurd met groen, en accenten met mijn Inktense Aquarel potloden .
Deze kan je heel mooi laag over laag aanbrengen. Wacht wel tot je werk droog is voor je een nieuwe laag aanbrengt.


Het inkleuren van de bloem is nu klaar. Als laatste maak ik schaduw met grijs.


En dan is dit het eindresultaat geworden. Het lijkt zo net een klein schilderijtje.
Ik hoop dat jullie er iets van hebben opgestoken en als er vragen zijn, stel ze gerust.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...