zondag 12 maart 2017

Embrace Happiness


 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met de mooie Moon en Veer stempels uitgebracht bij Studio Light.
Deze keer heb ik ze gebruikt op de GelliPlate.

De roos STAMPSVM02 is stiekum wel mijn favoriet uit deze serie. 

Ik zal proberen uit te leggen wat ik heb gedaan.
Als eerste natuurlijk mijn achtergrond gemaakt met de GelliPlate. Ik heb de gehele GP met blauwe inkt bestempeld en uitgerold met de brayer. Daarna heb ik een mask erop gelegd en op mijn craftsheet wat roze inkt gestempeld. Mijn roller er door heen gerold en met de brayer met roze inkt over mijn stencil gerold. Daardoor ontstond dit leuke effect als je dit afdrukt. 


Om de contouren van het stencil beter uit te laten komen heb ik die aangezet met een aquarel kleurpotlood en ook wat witte stipjes gezet.


Toen met behulp van mijn Misti twee rozen gestempeld met Versamark en witte embossingpoeder erover gestrooid. Verhit met de heattool en alle lijntjes worden mooie wit weergegeven.
De rozen ingekleurd met een roze marker op waterbasis en ook hier de accenten gedaan et aquarelpotlood.


Als laatste tekst erop en wat zwarte stippen langs de GP afdruk.
Mijn achtergrondje op maat gesneden, de randen bewerkt met distressinkt en wat plakparels erop.
Dit geheel gemat op wit cardstock en die samen op blauw cardstock.
Tot slot het geheel op een witte vierkante kaart geplakt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders mogen jullie het gerust vragen. Dan zal ik proberen die vragen te beantwoorden.


1 opmerking:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...