vrijdag 22 april 2016

Vlinders op de gelliplate

Hallo bloglezers,

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
Wat ben ik blij met de nieuwe serie stempels van Studio Light.
Ik ben fan van bloemen en vlinders en laat nu de nieuwe stempellijn allemaal bloemen en vlinders zijn.

Ik ben aan de gang gegaan met de kleinste vlinder uit de vlinderset Stamp SL 134.
Deze wilde ik graag combineren met de gelliplate.
 Hoe ben ik te werk gegaan?
Als eerste heb ik distressinkt op de gelliplate gedaan. Tumbled glass en een heel klein beetje Twisted Citron.
Dit heb ik goed uitgerold en daarna een mask erop gelegd. Even heel licht de brayer erover en de mask eraf gehaald. Toen kwam het spannendste gedeelte. De vlinders stempelen.
Ik heb de kleine vlinder op een accrylblok gelegd en beïnkt met Archival Cornflower.
Langs de rand heb ik de vlinder gestempeld (alleen de bovenste vleugel).



Toen een afdruk gemaakt. En de vlinders ingekleurd met de Zigmarkers en een waterpenseel.
Ook de afdruk van de mask heb ik geaccentueerd met kleurpotloden.
Daarna de tekst erop gestempeld en de stipjes op de vlinders en langs de rand.


Als laatste nog drie vlinders gestempeld en die uitgesneden en op de kaart geplakt,
Alle vlinders heb ik voorzien van een aantal hotfix steentjes. 
Het geheel gemat op blauw cardstock en daarna nog op een roze stuk cardstock. 
Alles op een witte basiskaart geplakt en ik ben blij met het resultaat.

Hoop dat jullie een ideetje erbij hebben voor de vlinderstempels.



2 opmerkingen:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...