woensdag 6 april 2016

Eén stijl, twee kleuren, Sweet Romance.

Hallo bloglezers,

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie wat te laten zien. En dat doe ik heel graag.
Ik vind de Sweet Romance lijn van Studio Light zo leuk om mee te werken. Velen denken dan alleen maar aan roze kaartjes, maar deze lijn heeft naast roze juist ook een blauwe variant.

Dus vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien met dezelfde stijl en met dezelfde lijn, maar in twee verschillende kleuren.





Ik heb expres hetzelfde model kaart genomen. Een langwerpige witte kaart.
Voor de blauwe variant heb in een stuk UniSC12 op maat gesneden en op de kaart geplakt.
Toen het vel BasisSR 215 gepakt en daar het mooie gedeelte met de rand gekozen en op maat gesneden en op de kaart geplakt.


De doily achter het plaatje heb ik gestanst met een malletje en daar heb ik het plaatje uit het vel 
EasySR 515 op gedaan met foamtape voor wat meer diepte. De randjes zijn licht geschuurd om ze glad te maken en bewerkt met distressinkt.


De label komt uit het vel EasySR 520. Ook deze heb ik met foam tape op de kaart gedaan.
Nog wat losse elementjes uit de easyvellen erop gedaan en kijk wat een leuk resultaat.

Hetzelfde heb ik gedaan voor de roze kaart.
Een langwerpige witte kaart met daarop een stuk UniSC 10.
Het designpapier is van het vel BasisSR 214.
Dat is bijna te mooi om vol te plakken. Ik heb dan ook geprobeerd om dat niet te doen, en dat is voor mij niet makkelijk kan ik je zeggen. 


Het plaatje heb ik op een hartdoily geplakt en komt uit het vel Easy SR 516.
Ook hier heb ik de randjes licht opgeschuurd om die kleine puntjes eraf te halen. Daarna weer bewerkt met distressinkt.


Aan de andere kant weer een label uit het vel EasySR 520.
Aangevuld met een paar losse dingen uit de easy vellen.
Ook hier verder niets meer bijgeplakt. Hij is mooi zo.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en ik ga vast weer mooie creaties zien op FB.

3 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kaarten Marianne ! Heel retro en mooi in deze kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk gedaan zo 2 kaartjes :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...