zondag 27 september 2015

Kerstklok


Hallo Allemaal,

De nieuwe Dutch Doobadoo collectie van Oktober ligt in de schappen.
Ik mocht er al mee aan de gang. Al eerste heb ik de klok uitgekozen.
Deze heb ik omgetrokken op wit cardstock en daarna een maatje kleiner op een Basisvel uit de Winter Memories lijn van Studio Light.  
Daar heb ik de kleine stempeltjes van Crealies op gezet met distressinkt en Versamark met witte embossingpoeder.
Daarop een kantje en een lintje.


Het afdrukje is een freebie (ik weet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb geplukt)
Deze heb ik ingekleurd met Copic markers. 
De sneeuw is foam bal clay. Ik vind dat zo leuk staan.
De bontrand langs de mutsjes heb ik gedaan met Mod Podge dimensional en daar heb ik kristallen op gestrooid.
Het afdrukje op de ijskristallenrand geplakt en dit op de klok geplakt.


Bovenaan een dubbele strik met daaraan een klokje en twee blauwe belletjes.
Als afwerking een mooi strasssteentje.


Onderaan een bloementoef op een gaasje.
Als laatste het parelkettinkje erlangs geplakt.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:


Het basisvel van Studiolight lijkt zo niet, maar ik heb de achterkant gebruikt.




5 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Marianne. Helaas was de klok van de week uitverkocht. Zet Wim wel even aan t werk. Lukt hem vast wel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,
    Wat een prachtige creatie !!
    Wat zijn ze leuk en mooi ingekleurd de vogeltjes ..
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh marianne wat een leuke en prachtige creatie en erg leuk met die vogeltjes heel winters en prachtig van vorm
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marianne, super leuk.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...