zondag 6 september 2015

Bedank kaartje.



Goede morgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een mannenbedankkaartje laten zien. Mannenkaarten zijn niet altijd even makkelijk, maar met de stansvellen van Industrial heb je zoveel mogelijkheden, dat het eigenlijk zo voor elkaar is. Ik had er in ieder geval geen moeite mee en werd tijdens het maken eigenlijk alleen maar enthousiaster. 

Als basis heb ik donkergrijs cardstock gebruikt met daarop designpapier uit de Industrial Lijn. BasisIN159.


Het raampje ook van grijs cardstock en daarop heb ik gestempeld met witte stempelinkt.
Dit raam met foam opgeplakt zodat er ruimte is om er iets onder te schuiven.

Alle plaatjes die ik heb gebruikt komen uit het vel EasyIN 388.


Zoals je kunt zien, heb ik in dit geval alles niet in 3D opgebouwd, maar gewoon van alles op elkaar. Dus eigenlijk een beetje mixed media stijl, maar dan met plaatjes. Wat een leuk effect vind ik.


Je kan het op de foto's jammergenoeg niet goed zien, maar ik heb op de bovenste plaatjes hier en daar Dimensional Magic van Mod Podge aangebracht. Dat geeft een mooi effect alsof er een laagje glas overheen zit.

Ik hoop dat jullie weer een leuk idee voor het gebruik van stansvellen erbij hebben.



1 opmerking:

  1. hoi marianne
    wat een geweldig mooie en stoere mannenkaart met al die gave details erop maakt het geheel tot een superkaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...